joh het is altijd op vrijdag, vorig jaar het jaar daarvoor en volgend jaar weer :P gewoon een kwestie van in je agenda zetten en die vrijdag het dichtst in de buurt van de 23e vrijhouden ;)

Ik ben er ook bij.

Ik ben er ook bij. Ben wel iets later want ik heb tot 18:00 een tentamen.

oooh het begint vast niet voor 18u30!

dat zal best, maar ik moet eerst langs huis en met mijn tempo haal ik dan zeker 18:30 niet.

Ik kom ook.

Herbsgarden

Sorry, ik kom toch niet. Verjaardagsfeestje van vader, zus en neefje begint vrijdag vroeger dan ik dacht.

ik wil ook graag mee eten

Henri L schreef: dat zal best, maar ik moet eerst langs huis en met mijn tempo haal ik dan zeker 18:30 niet.

mr het vlees en stokbrood is vast niet op voor 19u ;)

Ik ben er ook bij.

Lieve DrEC, is er ook een alternatief plan? Het schijnt dat er aanstaande vrijdag een kans van 90% is dat het gaat regenen... veels te tof natuurlijk, maar ehm... komen er bijvoorbeeld ook partytenten?

Ik voel een heerlijke avond vinkhuizen aankomen met alle vlees in 4 koekkepannen getieft en 50 verregende GSV-ers met een plastic bordje in een flatje lekker dicht op elkaar. Zie je het al voor je? Skitterend...

Ik zeg: badjassen en een stoelendans. :D

als het niet heel hard regent kom ik ook!

wat mij betreft verplaats je het meteen naar Vinkhuizen, lekker dichtbij.

ik kom ook!

TuttieRuthie

helaas. ik ben dr niet meer bij. sorry!

Ik ook niet meer, spiet mie donders...

de hele Senaat is vermoedelijk laat: er is een constitutieborrel van de ATV van 17-19 uur.

Het spijt me, maar ik kom toch niet. Bijna iedereen is inmiddels alweer klaar met zn tentamens, maar voor mij begint de ellende net...

Ik hoop voor jullie dat het morgen droog blijft!