RJ schreef: DreC, goed bezig. Even een tip, regel even wat anti-muggenspul. Met geel ben ik vrijdagavond met een kleine 100 muggensteken verwend en kreeg ik de bijbehorende napret voor de dagen erna er gratis bij.
gebruik dan achteraf 'prikweg', dat helpt goed (al is het homeopatisch) en je ruikt de rest van de dag lekker naar citronella shit :D
+0
HT
Henrique schreef: iew!! laat die maagsappen maar zitten ;)
Dat is gewoon de natuur. anders zou t allemaal onbewerkt one way or another je lichaam verlaten en hoewel dat de gemiddelde pro-ana (google maar) vrouw wel aan zou spreken, lijkt me dat een minder prettige optie dan het gewoon te verteren met -inderdaad- maagsappen.
+0
Dick
Ik ben er ook bij!
+0
keet
Keet ook mee
+0
weenyman
ik ook
+0
Hans O
ik zal er ook bij zijn
+0
Gea
ik kom ook.
+0
Flor is
Als het niet regent kom ik ook.
+0
Arnold
Ja
+0
Rossatron
Als ik niet hoef te werken, het niet regent en DV (zelfs met die singin), dan ja.
+0
Jessica
ik kom ook, als het regent
+0
corrp
ik ook
+0
Renske
kdoe n hapske mee gok ik zooo
+0
Farmer
Grappig zulke topics. Hoe kan ik zo grappig en origineel zeggen dat ik ook kom...
+0
Cobie
leuk, jij komt dus ook Farmer? ;)
+0
annemarieke
ik kom ook
+0
Harald
Astoria schreef: Geef je nu op!
Ik geef me nu op
+0
Renske
renskebuit schreef: kdoe n hapske mee gok ik zooo
Grapje, toch niet meer...
+0
Flor is
Bij nader inzien kan ik helemaal niet op vrijdag. (wie doet die dingen ook op vrijdag?)
iew!! laat die maagsappen maar zitten ;)
gebruik dan achteraf 'prikweg', dat helpt goed (al is het homeopatisch) en je ruikt de rest van de dag lekker naar citronella shit :D
Dat is gewoon de natuur. anders zou t allemaal onbewerkt one way or another je lichaam verlaten en hoewel dat de gemiddelde pro-ana (google maar) vrouw wel aan zou spreken, lijkt me dat een minder prettige optie dan het gewoon te verteren met -inderdaad- maagsappen.
Ik ben er ook bij!
Keet ook mee
ik ook
ik zal er ook bij zijn
ik kom ook.
Als het niet regent kom ik ook.
Ja
Als ik niet hoef te werken, het niet regent en DV (zelfs met die singin), dan ja.
ik kom ook, als het regent
ik ook
kdoe n hapske mee gok ik zooo
Grappig zulke topics. Hoe kan ik zo grappig en origineel zeggen dat ik ook kom...
leuk, jij komt dus ook Farmer? ;)
ik kom ook
Ik geef me nu op
Grapje, toch niet meer...
Bij nader inzien kan ik helemaal niet op vrijdag. (wie doet die dingen ook op vrijdag?)