Octr

Amicae amicique,

Komende woensdag heeft u de kans om tussen 14.30 en 16.00 uur met oude(re) mensen te kletsen of een spel te spelen. We zijn in Zorgcentrum Platina (Platinalaan 279, Vinkhuizen) van harte welkom. Er kunnen maximaal 20 GSV'ers mee, dus geef je in dit topic snel op als je mee wilt!
Het is voor hen leuk, maar zeker ook voor jou!

Amicale groet,

Maurice Hoogendoorn
h.t. assessor II

Wat leuk! Moet alleen even afwachten hoe laat mn zus komt. Weet namelijk niet of zij er ook zo veel zin in heeft...

Ha leuk! Ik geloof dat ik kan en als dat zo is dan wil ik graag mee.

Is er 's avonds ook de mogelijkheid met bejaarden (die wat langer wakker blijven) spelletjes te doen en koekjes te eten, want rond dit tijdstip is het natuurlijk geen doen.

annemarieke

Vet leuk! Ik denk niet dat ik kan, maar wil hierbij graag het triviant voor oude mensen aanraden. Een briljant spel wat daar aanwezig is met vragen waar alleen oude mensen het antwoord op weten over boekweitgrutten enzo.

Ik geef mij gewoon op. Zo. Toe maar weer.

Ligretto met bejaarden, lijkt me hilarisch.

Ik moet nog even checken of ik kan, maar geef me toch alvast op!

Hee superleuk dat dit weer gaat gebeuren! Helaas moet ik werken, maar als je wél kunt moet je zeker gaan; rummikuppen blijft gewoon gezellig.

C.A. schreef: Ligretto met bejaarden, lijkt me hilarisch.

Totdat je door een spasme een vinger in je oog krijgt...

Een mooie follow-up van de activiteit gehouden op woensdag 14 december 2005, komende woensdag dus exact 2,5 jaar geleden... Ik zal het klaverjaspotje dat ik daar heb gespeeld niet vlug vergeten "zij mag niet meedoen, zij kan het niet zo goed en is dementerend". Vervolgens heb ik wel gewonnen met de dame in kwestie :wink:

Senaat, complimenten voor de voortzetting van dit initiatief. Mijn olim-assessor I-hart springt op van vreugde.

2,5 jaar min een maand dan maar.

hilarisch en gezellig.

Koos gedist

Prees verliefd?

C.A. schreef: 2,5 jaar min een maand dan maar.

:oops:

Wat leuk dat er weer een spelletjesmiddag komt! Ik ben jammergenoeg niet in Groningen woensdag, maar wil het toch aanraden.

Ik geef me ook op!! Superleuk en goed voor de contacten in de buurt!

Ik geef me op, de vorige keer was het ook erg leuk!

Goed initiatief, al kan ik niet. Misschien leuk om de UK ook op de hoogte te stellen van dit soort activiteiten?

Wie gaat er nog meer mee morgenmiddag? Het kost je maar anderhalf uur, je hebt een leuke tijd en je bezorgt anderen een toffe tijd!

op de valreep: Cor en ik gaan een stevige pot scrabbelen met wat bejaarden. Deel ons dus bij elkaar in bij wat lekkere bejaarden. Ik neem zelf wel scrabble mee. Voorwaarden zijn wel dat ze niet constant over hun verleden praten. Anders gaan wij over onze toekomst praten. Deal? Recruteren wij hier wat groenmenschen voor morgen.

Heel mooi! Hoop jullie allemaal morgen om 14.30 uur bij Platina te zien!