boothuis

Feest Heerengenootschap `t Hijgend Hert

`t Hijgend Hert is jarig, en dat zullen jullie weten ook. We worden 2 jaar oud, of 2,5 voor de hijgende intimi. En dat lijkt ons wel reden voor een feestje. En waar kan dat nou beter dan in dè kroeg van Groningen, namelijk café Havenzicht aan het Lage der Aa 37.
Vorig jaar was groots, dit jaar zal zonder twijfel groter worden. ‘Hoe groot’, hoor ik je zeggen? Termen als 'zwanzig zentimeter' zijn in de wandelgangen al gevallen om aan te geven hoe groot dit feest zal zijn.
Groots zal ook de activiteit van de tap zijn, want die draait op volle sterkte om de vraag aan te kunnen. Een groot piekfust wordt er dan ook met liefde tegen aan gegooid door Sjimmie (ook al vrij groot). Verder zal de grootste en belangrijkste GSV'er zijn opwachting maken, namelijk Sooscie van het jaar, Olim Mister GSV en immer meest begeerde vrijgezel Henri Ligtenberg. Hij zal vanaf de bar het Flevolands volkslied ten gehore brengen.
Groot zal ook de opkomst zijn, want alles wat GSV heet wil stiekem delen in de feestvreugde. Gelukkig mag dat ook want iedereen is uitgenodigd. Vanaf 22:00 uur gaan respectievelijk de deur en de bar open. Tot dan!

amicale lik in het oor,

Heerengenootschap `t Hijgend Hert

Dat is ja laiv.

potverdrie Fernand, bij jou regeert de leugen.

En bij jou de onmacht. Je ontkomt er niet aan. Misschien wil mark wel meezingen door de telefoon. Die kent hem ook wel zo ongeveer uit zijn hoofd.

Komt allen. Bé gaat zijn gasten prima verzorgen.

JWJ schreef: Komt allen. Bé gaat zijn gasten prima verzorgen.

waarschijnlijk zichzelf ook, net als de vorige keer.

Schrijf het nog even in je agenda.

ik vind het wel tof om steeds zelf in ons topic te posten en hem zo een beetje sticky te houden

Hans, toch een beetje de Kiffen van 't Hijgend Hert. Ik heb trouwens aan een paar arbeiders beloofd dat er al vanaf 21.00 mensen aanwezig zijn.

Gaat hier binnenkort nog iemand anders posten?:)

Nou, vooruit dan..

Ik wil Henri's zwoele donkere mannenstem graag eens horen brullen vanaf de bar :girl1:

Ik heb er zin in! Jurrian ook. En ik ook. Wil je dan ook met mij dansen Jurrian? Wie weet.... spannend hoor, ik ben gister nog lekker in Havenzicht geweest, heerlijk

Gezellig, ik kom ook

Gezellig, ik kom ook

Dan moet het wel gezellig worden!

De webcie heeft nog geen mail gestuurd, dus haal ik het onderwerp 'Feest van 't Hijgend Hert' zelf even omhoog. :wink:

LET OP LET OP LET OP

't Hijgend Hert feest. Misschien zelfs met droge worst en mosterd.

SENAATSKANDIDATEN
Voor u is aanstaande woensdagavond tijdens het enorm heerlijke 't Hijgend Hert feest de laatste mogelijkheid om stemmen te trekken (bijvoorbeeld door het trakteren van piekbiertjes).

GSV-volk
Voor u is aanstaande woensdagavond in Havenzicht de laatste mogelijkheid om figuurlijk danwel letterlijk de Senaatskandidaten aan de tand te voelen. (Ook u kunt genieten van een piekbiertje in uw knuistje)

Tot ziens bij Bé.

Wordt zeker mooi!

Inderdaad!

Net als vorig jaar een heel gezellig feestje.
Bedankt!

yes was leuk avondje! hier staan alle foto's (dus ook van het karten)

geniet ervan!

Jajaja, was zeker een mooi feestje. Ik heb ook nog even wat foto's gemaakt. Valt me trouwens op dat iedereen er erg leuk op staat :D http://www.mijnalbum.nl/Album=VUC3AR6I