+0
Di Grande
Nu de hele stad geel en oranje is geplakt zal vast niemand het zijn ontgaan dat de verkiezingen van de U-raad weer zijn begonnen. Dit jaar staan drie GSV'ers op de lijst voor de SOG. Sabine Timmermans staat op 24, Ronald Zielman op 16 en ikzelf (Christiaan van der Weerd) sta op nummer 7.
Het is belangrijk dat veel studenten gaan stemmen. Je stem heeft goede invloed op het beleid aan de RUG! Dus ga in ieder geval stemmen en dan natuurlijk het liefst op de SOG! Ook het komende jaar gaat de SOG zich weer sterk maken voor keuzevrijheid en kwaliteit.
Je kunt stemmen via www.progresswww.nl/rug of via www.stemsog.nl van 8-19 mei.
Bedankt!
Leuk dat er meerdere GSV'ers op de lijst staan! Succes de komende twee weken, Christiaan!
khut! staat die van de Weert met nummer 7 op de lijst. is wle duidelijk dat ze inhoud niet hoog op hun verlanglijstje hebben staan. maar Arie van veronica, wie kent hem niet , is er ook gekomen met enkel een oogverblindende tandpastasmile dus misschien dat er voor een paar gladgeschotren wielrenbenen ook wel plek is these days. succes er maar mee dan
Haha, ja Arie wie kent hem niet zit nu zelfs bij de EO :D
En ik had nog een vraagje: wie heeft de belachelijke spreuk "stem GSV, stem SOG" bedacht?? Huuuuuh...
Wat doen al die IO/IB'ers bovenaan de lijst van SOG? Lijkt me nogal disproportioneel. (maar natuurlijk heb je mijn stem Christiaan. Ik neem ook aan dat de gehele GSV op Christiaan stemt overigens...)
Ha ja dat zou mooi zijn! We hebben ook een echte Beta op nummer 2 staan en een Rechtenstudent op 3 en 6. Veel IO/IB verder inderdaad. Wellicht kunnen aangeleerde vaardigheden in de studie dan in de praktijk worden gebracht!;)
@ Boerma, hoe kom jij aan zulke inside-info. Mijn bijnamen zijn binnen de SOG strikt geheim!
En neem eens een kijkje op http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=2469 en www.lijstlila.nl
laatste week van de verkiezingen!! nog 1 week wordt iedereen gek van ons;) en dan gaan er weer mooie dingen geregeld worden! Ciao
Christiaan gefeliciteerd, weer een GSV'er in de raad... Uitslag is Calimero 1, Vos 4, Sog 7 - net als afgelopen jaar. Uitslag staat morgen op www.rug.nl
yes!! christiaan gefeliciteerd!
Haal eerst de rotzooi maar eens weg uit de stad ;)
Christiaan, gefeliciteerd kerel! Succes komend jaar!
Super gaaf!! Van harte!
Jo, hardstikke tof! Maak der iets moois van!
Gefeliciteerd Christiaan! Succes komend jaar!
Gefeliciteerd! Gratis fustje voor al die trouwe GSV stemmers, zeg ik.;)
yoo Christiaan! Van harte gefeliciteerd!! Ik hoorde dat je de afgelopen paar nachten maar 4 uur hebt geslapen!! Je hebt het mijns inziens verdient! Congratz!
Hey supertof Christiaan!! Veel succes en plezier komend jaar!!!
Kerel, gefeliciteerd, ik kom je waarschijnlijk nog wel eens tegen bij leuke borrels...!
Oh ja, en jij ook natuurlijk Bruijne Ster!
Tof Christiaan, gefeliciteerd!