Zo, mooi op tijd deze keer. Bedankt Alwin voor de omlaag geschroefde moeilijkheidsgraad, en voor die toffe nummer 7
+0
Bash
Bwhaha nummer 5
+0
de Mole
Bash schreef: Bwhaha nummer 5
Wat is deze? Kende die helemaal niet...
Edit: GAAAAYYYY!
+0
Paula Lunenborg
de Mole schreef:
Bash schreef: Bwhaha nummer 5
Ik ook niet, haha; geen flauw idee! Ik kan sowieso niet met dit spel meedoen, omdat ik er echt geen een totaal weet; alleen maar of titel of artiest. Maargoed; belangrijkere vraag: gaan jullie ook een playlist uitbrengen met al deze toffe liedjes, want ik vind ze leuheuuuk! Goed bezig Alwin&deMolee!
+0
de Mole
Komt de stand ook nog?
+0
Bash
Niks mis met een bende metro's wier muziek je terug brengt naar tijden van weleer.
+0
robert8701
de Mole schreef: Komt de stand ook nog?
Nee, ik heb hier censuur op laten toepassen
+0
smeerkees
Nieuwe ronde? :D
+0
Brenda
Tot wanneer kan je het nog opsturen?
+0
AlwinS
Als ds. Luth het vanavond niet te lang maakt komt er vanavond nog een nieuwe. Anders morgen!
+0
de Mole
En een stand: Es-Té-Á-En-Dé
+0
AlwinS
Allereerst de tussenstand na ronde 4!
+0
AlwinS
En de antwoorden van ronde 5:
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Avril Lavigne - Sk8terboi (heb skaterbo(i/y) ook goed gerekend
Intwine - Cruel Man
Diggy Dex en Eva de Roovere - Slaap Lekker (fantastig toch) Alleen Diggie Dex of Eva ook goed gerekend evenals alleen Slaap lekker).
Five - Keep on Movin' (moving uiteraard ook goed)
Gabriel Rios - Broad Daylight
Justin Timberlake - Cry Me a River
Robbie Williams - Rock DJ
Uniting Nations - Out of Touch
Yves Larock - Rise Up
Dat maakt de volgende tussenstand na ronde 5:
De nieuwe ronde komt (als alles lukt) vanmiddag aan het eind van de middag ook nog!
+0
Remco
Waarom heb ik geen punten voor de titel en artiest van R4#4 gekregen? Die had ik beide goed!
Dan heb ik in ieder geval nog wat puntjes erbij in deze verder dramatisch verlopen ronde.
+0
AlwinS
Je hebt gelijk zal het ff aanpassen in de laatste tussenstand. Krijg je er daar dus gewoon 2 punten bij!
Jeeeee wat een bout ronde. Helemaal mis. :(
Zo, mooi op tijd deze keer. Bedankt Alwin voor de omlaag geschroefde moeilijkheidsgraad, en voor die toffe nummer 7
Bwhaha nummer 5
Ik ook niet, haha; geen flauw idee! Ik kan sowieso niet met dit spel meedoen, omdat ik er echt geen een totaal weet; alleen maar of titel of artiest. Maargoed; belangrijkere vraag: gaan jullie ook een playlist uitbrengen met al deze toffe liedjes, want ik vind ze leuheuuuk! Goed bezig Alwin&deMolee!
Komt de stand ook nog?
Niks mis met een bende metro's wier muziek je terug brengt naar tijden van weleer.
Nee, ik heb hier censuur op laten toepassen
Nieuwe ronde? :D
Tot wanneer kan je het nog opsturen?
Als ds. Luth het vanavond niet te lang maakt komt er vanavond nog een nieuwe. Anders morgen!
En een stand: Es-Té-Á-En-Dé
Allereerst de tussenstand na ronde 4!
En de antwoorden van ronde 5:
Dat maakt de volgende tussenstand na ronde 5:
De nieuwe ronde komt (als alles lukt) vanmiddag aan het eind van de middag ook nog!
Waarom heb ik geen punten voor de titel en artiest van R4#4 gekregen? Die had ik beide goed!
Dan heb ik in ieder geval nog wat puntjes erbij in deze verder dramatisch verlopen ronde.
Je hebt gelijk zal het ff aanpassen in de laatste tussenstand. Krijg je er daar dus gewoon 2 punten bij!
Die voorsprong van mij: http://www.youtube.com/watch?v=IkJqKOb0ZhY
Sorry Arnoud, maar dit was volgens mij mn beste ronde ooit. Je haalt me vast wel weer in :)
Hoezo inhalen, we staan gelijk. En t was best een leuke ronde, nog nooit zo lang na lopen denken.
Wie er bij Yves Larock niet aan de zomer denkt is gek 8)
[Overigens mag je mij wel uit de lijst halen Alwin, ik heb me reeds enkele ronden geleden teruggetrokken.]