Je bevindt je in goed gezelschap, ik weet er maar 2 deze ronde.
+0
Stayphanie
Sorry voor de moeilijkheid! We zullen ronde 5 proberen makkelijker te maken. Het is alleen lastig in te schatten wie wat ongeveer kent ^^
+0
Yntse
Om het jullie wat makkelijker te maken, ik ben wat meer thuis in de klassieke muziek en de nineties. Als de rest ook even aangeeft waar hun kennis en ervaring ligt is dat wel makkelijk.
+3
Evenhuis
Ik ken alleen liedjes die je eigenlijk niet wilt kennen. En die zitten er altijd wel tussen, dus dikke prima.
Scores komen morgenochtend ik heb nu geen zin meer.
+0
Remco
Stayphanie schreef:
En dan nu..
Ronde 5!
5!
5
Hahaha. Nice.
+0
Lammert
Hoe kun je hier eigenlijk op antwoorden?
+0
smeerkees
Lammert schreef:
Mailtje sturen naar muziekquizgsv@gmail.com :)
+0
Anne-Marie
Is er geen bonus deze ronde?
+0
Stayphanie
Vergeten. Maar misschien komt ie nog
+0
AlwinS
Is de tussenstand stiekem al bekend?
+0
smeerkees
AlwinS schreef:
Ja sorry ik was nogal laks Heb de scores van ronde 4 gister naar Stephanie gestuurd, die gaat er nog een cumulatieve score van maken (ik ben daar nog steeds slecht in).
+0
Stayphanie
smeerkees schreef:
AlwinS schreef:
Ja sorry ik was nogal laks Heb de scores van ronde 4 gister naar Stephanie gestuurd, die gaat er nog een cumulatieve score van maken (ik ben daar nog steeds slecht in).
Ik weet niks
huh wow
Bump
Je bevindt je in goed gezelschap, ik weet er maar 2 deze ronde.
Sorry voor de moeilijkheid! We zullen ronde 5 proberen makkelijker te maken. Het is alleen lastig in te schatten wie wat ongeveer kent ^^
Om het jullie wat makkelijker te maken, ik ben wat meer thuis in de klassieke muziek en de nineties. Als de rest ook even aangeeft waar hun kennis en ervaring ligt is dat wel makkelijk.
Ik ken alleen liedjes die je eigenlijk niet wilt kennen. En die zitten er altijd wel tussen, dus dikke prima.
Antwoorden ronde 4
Helaas, hij was lastig. Maar je muziekkennis is verrijkt, dus dat is mooi.
De scores zullen straks nog geĆ¼pload worden.
En dan nu..
Ronde 5!
5!
5
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Nummer 9
Nummer 10
De deadline is maandag 27 april 23:59
Veel succes!
Leuk! Weer een excuus om te soggen!
Wat was het antwoord op de bonusvraag?
Ohja alweer vergeten in de antwoorden :P Het was Katy Perry - Dark Horse (8-bit NES remix) https://www.youtube.com/watch?v=wbVwsm42P-k
Ik dacht dat ie heel makkelijk was
Scores komen morgenochtend ik heb nu geen zin meer.
Hahaha. Nice.
Mailtje sturen naar muziekquizgsv@gmail.com :)
Is er geen bonus deze ronde?
Vergeten. Maar misschien komt ie nog
Kan je wel ;)
Scores ronde 4
En link Scores
Deadline is morgenochtend 12u, dan ga ik m'n best doen om smiddags ronde 6 online te zetten :)