Hahaha wat mooi dat alleen Jorieke nummer 4 wist :p
+0
Edje
Hierbij de nieuwe ronde, ronde 6:
Volgende week donderdag 15.00u inleveren, anders ben je te laat (ja, écht).
+0
Edje
Antwoorden Ronde 5:
Of Monsters and Men - Little Talks
Woodkid - Iron
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
Guus Meeuwis - Per Spoor
Liquido - Narcotic
Nina Simone - Ain't Got No, I Got Life
The Rembrandts - I'll Be There For You
Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt
Johnny Cash - Hurt
Van Halen – Jump
+0
smeerkees
Wanneer reken je een titel goed? Ik zie dat je bij mij bijvoorbeeld "Ain't Got No" goed hebt gerekend (blijkbaar maar de helft van de titel), maar "I hurt myself" heb je fout gerekend, terwijl die inderdaad ook niet helemaal goed is.
Just askin'.
+0
Edje
Het is wel een beetje arbitrair allemaal, maar ik houd er meestal wel rekening mee hoevaak iets geraden wordt. Hoe minder geraden, des te soepeler er gerekend wordt.
+0
smeerkees
Edje schreef: Het is wel een beetje arbitrair allemaal, maar ik houd er meestal wel rekening mee hoevaak iets geraden wordt. Hoe minder geraden, des te soepeler er gerekend wordt.
ok, fair enough
+0
de Mole
Nooit gehoord van die Woodkid. Wel leuk liedje zeg, bombastisch. Met die trommels en die toeters. Ljekker wel.
+0
Yntse
Tip: bekijk ook eens de videoclip, die mag er ook zijn.
+0
Thereza
+0
smeerkees
Vandaag deadline toch?
+0
Edje
Keiharde deadline, morgen nieuwe ronde.
+0
Edje
Hierbij ronde 7:
Antwoorden ronde 6 volgen na dit weekend (extra gratis tip: mocht je nog niets hebben opgestuurd, het kan nog)
+0
Holsappel
Dit weekend heb je tijd zat, alsof je wat te doen hebt
+0
smeerkees
Hoi heb je al een tussenstand Eduard?
En wanneer is de deadline?
+0
robert8701
Kan de titel van dit topic veranderd worden, ik dacht dat we nog bij ronde vijf waren
+0
de Mole
kom maar door met de finale
+0
Remco
Nog bedankt Lo, voor nummer 9 ;)
+0
smeerkees
Update? Iets?
+0
Edje
Hierbij ronde 8, laatste ronde, super spannend!
Tussenstand komt er aan! Kan al wel zeggen dat het dicht bij elkaar ligt in de top 5.
Antwoorden ronde 4:
Tussenstand na ronde 4:
Hahaha wat mooi dat alleen Jorieke nummer 4 wist :p
Hierbij de nieuwe ronde, ronde 6:
Volgende week donderdag 15.00u inleveren, anders ben je te laat (ja, écht).
Antwoorden Ronde 5:
Wanneer reken je een titel goed? Ik zie dat je bij mij bijvoorbeeld "Ain't Got No" goed hebt gerekend (blijkbaar maar de helft van de titel), maar "I hurt myself" heb je fout gerekend, terwijl die inderdaad ook niet helemaal goed is.
Just askin'.
Het is wel een beetje arbitrair allemaal, maar ik houd er meestal wel rekening mee hoevaak iets geraden wordt. Hoe minder geraden, des te soepeler er gerekend wordt.
ok, fair enough
Nooit gehoord van die Woodkid. Wel leuk liedje zeg, bombastisch. Met die trommels en die toeters. Ljekker wel.
Tip: bekijk ook eens de videoclip, die mag er ook zijn.
Vandaag deadline toch?
Keiharde deadline, morgen nieuwe ronde.
Hierbij ronde 7:
Antwoorden ronde 6 volgen na dit weekend (extra gratis tip: mocht je nog niets hebben opgestuurd, het kan nog)
Dit weekend heb je tijd zat, alsof je wat te doen hebt
Hoi heb je al een tussenstand Eduard?
En wanneer is de deadline?
Kan de titel van dit topic veranderd worden, ik dacht dat we nog bij ronde vijf waren
kom maar door met de finale
Nog bedankt Lo, voor nummer 9 ;)
Update? Iets?
Hierbij ronde 8, laatste ronde, super spannend!
Tussenstand komt er aan! Kan al wel zeggen dat het dicht bij elkaar ligt in de top 5.