Mag ik alsjeblieeeft nog??
Doe ik ook direct ronde twee. Had college van 10u - 20u, dat rechtvaardigt het wel, toch? (A)
Edit: je bent bij mij zo klaar met nakijken :P
+0
Kapitein Luv
Komt de tussenstand nog?
+0
Edje
Hierbij de score van ronde 1:
En hier de antwoorden:
The Fratellis – Chelsea Dagger
Tenacious D - Tribute
Stromae - Formidable
Stef Bos – Ik heb je lief (dus geen jezus vol liefde, alhoewel meer dan de helft dat had geraden)
Martin Garrix – Animals
Peter Fox – Lok auf zwei Beinen (Live Berlin Wuhlheide)
Toto - Rosanna
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Gorillaz - Clint Eastwood
Fergie feat Q-tip & GoonRock - A Little Party Never Killed Nobody (All We Got)
Nu snel ronde 2 opsturen naar: ejboersema@hotmail.com, dan houden we de snelheid er in, hij is erg makkelijk aangezien er al veel goed antwoorden in mijn mail stonden. Succes!
+0
Thierry
Makkelijke ronde inderdaad, vooral nummer 10 is een tamelijke no-brainer ;)
+0
Remco
Wanneer is de deadline?
+0
Edje
Vandaag is de deadline, dus, hup, hup, invullen maar.
+0
Edje
Hierbij de volgende ronde, morgen volgt een tussenstand. Mocht je nog niet hebben gereageerd, doe dat dan snel.
Ronde 3:
+0
Joriekee
Ik begon zo lekker met de twee eerste liedjes. ...
Durf m eigenlijk niet op te sturen
+0
Remco
Ben je een beetje afgestapt van de intro's Eppo?
+0
Edje
Ja, goed geconcludeerd. Het is de muziekquiz, dus vond ik het leuk een keer geen intro's te doen. Volgende ronde weer intro's. Succes!
+0
Stayphanie
Bij nummer 4 hoor ik bijna niks als het volume gewoon op max staat.
+0
de Mole
Stayphanie schreef: Bij nummer 4 hoor ik bijna niks als het volume gewoon op max staat.
ik hoor wel gewoon wat bekends.
+0
Edje
Stayphanie schreef: Bij nummer 4 hoor ik bijna niks als het volume gewoon op max staat.
Waarschijnlijk omdat de basweergave van je boxjes om te huilen is. Maar ook omdat er wat ruis op het nummer zit. Maar daar heeft iedereen last van.
+0
Edje
Hierbij de score van ronde 2 en de algemene tussenstand:
En hier de antwoorden:
Ramses Shaffy - Laat me
The Beatles - Hard Days Night
Adele - Rolling In The Deep
Deep Purple - Smoke On The Water
Zanger Wesley - Mijn Auto
Baauer - Harlem Shake
Rolling Stones – Satisfaction
Blur – Song 2
Frans Duijts – Je denkt maar dat je alles mag van mij
Vengaboys - To Brazil
Vergeet niet ronde 3 op te sturen. Wacht niet te lang, voor je het weet ben je te laat.
+0
Stayphanie
Edje schreef:
Waarschijnlijk omdat de basweergave van je boxjes om te huilen is. Maar ook omdat er wat ruis op het nummer zit. Maar daar heeft iedereen last van.
Ah, ik luisterde met het geluid van mijn laptop en daarbij hoor ik inderdaad nooit een bas. Probeer ik het nog even bij een andere computer
+0
de Mole
Lekkere ronde hoor. Alwin, schande dat je nummer 4 dan niet weet.
Eduard, ik wil niet zeuren maar ik had Deep Purple wel goed. :twisted:
+0
Edje
Oké, in de volgende tussenstand is het bijgewerkt. Iedereen maakt wel eens een foutje.
+0
Evenhuis
de Mole schreef: Eduard, ik wil niet zeuren maar ik had Deep Purple wel goed. :twisted:
Je zeurt toch.
+0
Edje
Hierbij de nieuwe ronde, ronde 6:
Volgende week donderdag 15.00u inleveren, anders ben je te laat (ja, écht).
+0
Thereza
Done! En ik wil bij dezen Eduard even complimenteren met z'n muzieksmaak, lekker lijstje was het!
Mag ik alsjeblieeeft nog??
Doe ik ook direct ronde twee. Had college van 10u - 20u, dat rechtvaardigt het wel, toch? (A)
Edit: je bent bij mij zo klaar met nakijken :P
Komt de tussenstand nog?
Hierbij de score van ronde 1:
En hier de antwoorden:
Nu snel ronde 2 opsturen naar: ejboersema@hotmail.com, dan houden we de snelheid er in, hij is erg makkelijk aangezien er al veel goed antwoorden in mijn mail stonden. Succes!
Makkelijke ronde inderdaad, vooral nummer 10 is een tamelijke no-brainer ;)
Wanneer is de deadline?
Vandaag is de deadline, dus, hup, hup, invullen maar.
Hierbij de volgende ronde, morgen volgt een tussenstand. Mocht je nog niet hebben gereageerd, doe dat dan snel.
Ronde 3:
Ik begon zo lekker met de twee eerste liedjes. ...
Durf m eigenlijk niet op te sturen
Ben je een beetje afgestapt van de intro's Eppo?
Ja, goed geconcludeerd. Het is de muziekquiz, dus vond ik het leuk een keer geen intro's te doen. Volgende ronde weer intro's. Succes!
Bij nummer 4 hoor ik bijna niks als het volume gewoon op max staat.
ik hoor wel gewoon wat bekends.
Hierbij de score van ronde 2 en de algemene tussenstand:
En hier de antwoorden:
Vergeet niet ronde 3 op te sturen. Wacht niet te lang, voor je het weet ben je te laat.
Ah, ik luisterde met het geluid van mijn laptop en daarbij hoor ik inderdaad nooit een bas. Probeer ik het nog even bij een andere computer
Lekkere ronde hoor. Alwin, schande dat je nummer 4 dan niet weet.
Eduard, ik wil niet zeuren maar ik had Deep Purple wel goed. :twisted:
Oké, in de volgende tussenstand is het bijgewerkt. Iedereen maakt wel eens een foutje.
Je zeurt toch.
Hierbij de nieuwe ronde, ronde 6:
Volgende week donderdag 15.00u inleveren, anders ben je te laat (ja, écht).
Done! En ik wil bij dezen Eduard even complimenteren met z'n muzieksmaak, lekker lijstje was het!