de Mole schreef: In de vakantie heb je toch juist veel tijd :D
Maar dan zijn ook mensen af en toe een x aantal weken weg en dan mis je misschien rondes.
Ik heb er verder wel zin in, daar niet van
de Mole schreef: ja vind je dat goed? hij wilde graag en heeft gewonnen, mag jij die keer erna!
Maar als iemand anders deze editie wint dan? Ik dacht dat de prijs -naast de eer- was dat je de volgende editie mocht doen.
+0
smeerkees
Stayphanie schreef:
de Mole schreef: ja vind je dat goed? hij wilde graag en heeft gewonnen, mag jij die keer erna!
Maar als iemand anders deze editie wint dan? Ik dacht dat de prijs -naast de eer- was dat je de volgende editie mocht doen.
Ja maar Arnoud gaat er natuurlijk vanuit dat ik eerste wordt, dat begrijp je vast wel. En als hij eerste wordt en ik tweede, dan mag ik denk ik zijn plekje innemen omdat hij al eens quizmaster is geweest ^^
+0
Stayphanie
smeerkees schreef:
Stayphanie schreef:
Ja maar Arnoud gaat er natuurlijk vanuit dat ik eerste wordt, dat begrijp je vast wel.
Dat begrijp ik heel goed. Maar eerst eens zien of ik je ook beter bent dan ik deze keer 8-)
+0
smeerkees
Hallo ik had teveel tijd over, dus toen heb ik alle liedjes die al eens aan de beurt zijn geweest in een Excel-bestand gezet. Dat is handig voor de komende quizzen :) Het bestand kun je downloaden.
Ik wist alleen nummer 3 en 5 van ronde 8 niet; Alwin?
+0
Yntse
Je kan er ook een geheugenquiz van maken en en aantal nummers doen die al geweest zijn.
+0
de Mole
Vamos Eduard! :D
en nog een eindstand ofzo Alwin
+0
Elsa
chop chop!
+0
smeerkees
Volgende!
Nogmaals m'n handige excel-bestandje:
+0
de Mole
Eduard!!!! :help:
+0
Edje
Jahaa! Daar is ie dan!!! De GSV-Muziekquiz editie 3. Hup, hup, snel maken en opsturen naar:
Op dit moment heb ik 4 inzendingen. Een beetje weinig om te spreken van een heftige competitie. Stuur daarom jouw antwoorden op naar ejboersema@hotmail.com en zorg ervoor dat je niet bij voorbaat al uitgeschakeld bent. Deadline is donderdagmiddag 15.00u.
+0
Thereza
Jaaa, verstuurd! Je hebt 'm inderdaad niet makkelijk gemaakt zeg..
+0
david2610
Leuke dingen!
+0
HedGe
Goed te doen, de mijne komt er zo aan.
Alle LOF voor deze ronde...
+0
Boedi
Kom er achter dat lyrics mij beter liggen dan intro's.
Maar meedoen is (belangrijker dan) winnen
+0
Stayphanie
Boedi schreef: Maar meedoen is (belangrijker dan) winnen
Hier niet. Winnen is het belangrijkst, want dan ben je de volgende keer quizleider.
Keiharde strijd.
+0
Brenda
Moeilijk hoor.. Ik hoop dat de volgende ronde een klein beetje makkelijker is!
+0
Edje
Hier de GSV-Muziekquiz editie 3 ronde 2, weer opsturen naar:
Maar dan zijn ook mensen af en toe een x aantal weken weg en dan mis je misschien rondes.
Ik heb er verder wel zin in, daar niet van
Ja maar Arnoud gaat er natuurlijk vanuit dat ik eerste wordt, dat begrijp je vast wel. En als hij eerste wordt en ik tweede, dan mag ik denk ik zijn plekje innemen omdat hij al eens quizmaster is geweest ^^
Dat begrijp ik heel goed. Maar eerst eens zien of ik je ook beter bent dan ik deze keer 8-)
Hallo ik had teveel tijd over, dus toen heb ik alle liedjes die al eens aan de beurt zijn geweest in een Excel-bestand gezet. Dat is handig voor de komende quizzen :) Het bestand kun je downloaden.
Ik wist alleen nummer 3 en 5 van ronde 8 niet; Alwin?
Je kan er ook een geheugenquiz van maken en en aantal nummers doen die al geweest zijn.
Vamos Eduard! :D
en nog een eindstand ofzo Alwin
chop chop!
Volgende!
Nogmaals m'n handige excel-bestandje:
Eduard!!!! :help:
Jahaa! Daar is ie dan!!! De GSV-Muziekquiz editie 3. Hup, hup, snel maken en opsturen naar:
ejboersema@hotmail.comSucces!
Ronde 1:
Leukleuk! Wel lastig... :roll:
Leuk, die laatste :).
Op dit moment heb ik 4 inzendingen. Een beetje weinig om te spreken van een heftige competitie. Stuur daarom jouw antwoorden op naar ejboersema@hotmail.com en zorg ervoor dat je niet bij voorbaat al uitgeschakeld bent. Deadline is donderdagmiddag 15.00u.
Jaaa, verstuurd! Je hebt 'm inderdaad niet makkelijk gemaakt zeg..
Leuke dingen!
Goed te doen, de mijne komt er zo aan.
Alle LOF voor deze ronde...
Kom er achter dat lyrics mij beter liggen dan intro's.
Maar meedoen is (belangrijker dan) winnen
Hier niet. Winnen is het belangrijkst, want dan ben je de volgende keer quizleider.
Keiharde strijd.
Moeilijk hoor.. Ik hoop dat de volgende ronde een klein beetje makkelijker is!
Hier de GSV-Muziekquiz editie 3 ronde 2, weer opsturen naar:
ejboersema@hotmail.comMorgen volgt een tussenstand. Mocht je ronde 1 nog niet hebben opgestuurd, dan moet je dat heel snel doen.
Succes met ronde 2!
Ronde 2: