Monica

Hallo,

Namens mijn huisgenoten heb ik een vraag, maar eerst een inleiding.
Al maanden leven wij zonder stofzuiger. Dit is heel erg, want stof hoopt zich zo op. Nu mogen we elke keer van de buurjongens de stofzuiger lenen, maar dit wordt op den duur ook gĂȘnant, en zo leuk zijn ze ook weer niet.

Middenstuk:
U voelt hem al wel aankomen, heeft iemand toevallig een stofzuiger over? Of wil iemand gewoon van z'n stofzuiger af om gekke redenen, of bent u zo geroerd door dit verhaal dat u een stofzuiger voor ons wilt kopen? Graag.
Ja, ik was ook van plan om naar de mama mini te gaan, maar waarom niet profiteren van de mensen die het dichtste bij je staan?
Oja, het mag best wat schuiven.

Slot:
Einde. Bedankt!

Het mag best wat kosten bedoel je hopelijk?

Nee 't mag best wat schuiven.
Als je 't maar niet onder banken of tafels schuift.

Monique497 schreef: Nee 't mag best wat schuiven. Als je 't maar niet onder banken of tafels schuift.

Daar ligt vaak het meeste stof hoor.

Monique497 schreef: Nee 't mag best wat schuiven. Als je 't maar niet onder banken of tafels schuift.

Ik dacht dat je dingen niet onder stoelen of banken mocht schuiven.

Ik denk dat schuiven wordt verward met zuigen. Ja toch? Ja!

Wat ons huisfeutje bedoelt is dat ze graag een stofzuiger voor ons wil kopen..

Oh, ik dacht een olifant.

Je moet gewoon marktplaats proberen, ik had er een voor 5 euro en hij werkt prima!

Marktplaats zuigt.

Ik heb twee mensen gemaild die een stofzuiger aanboden die in mijn prijsklasse lag, maar ik kreeg geen reactie, hufters.
Dus ik dacht ik probeer het hier. Overigens waait deze hele discussie wel veel stof op.
Maar ja, ik zuig er maar een punt aan; ik ga wel langs de mama mini.
Wij hebben thuisthuis ook nog een stofzuiger, alleen die zuigt juist weer niet.

Monique497 schreef: Nu mogen we elke keer van de buurjongens de stofzuiger lenen, maar dit wordt op den duur ook gĂȘnant, en zo leuk zijn ze ook weer niet.

Gerrit Eedema?

Gaat lekker met alle spreekwoorden en gezegden Ria.