MSLourens

Ik ben 3e jaars student aan de Saxion Hogeschool te Enschede, zit bij de VGST en voer momenteel een onderzoek uit naar de invloed van apocalyptische films op de visie van jongeren op de eindtijd.

Zouden jullie deze enquete even willen invullen, het kost nog geen 5 minuten van je tijd.
Hier is de link:

Alsvast bedankt.
Maurits

Wat moet die Feut hier?

'Wij zijn de GSV, en jullie zijn allemaal Feuten...'

Die link van jou, die werkt niet helemaal, jonge...

Waanzin. Lourens Wemekamp, die link is duidelijk niet de goeie.

En Havinga, ben jij al lid jonge?

En praat me niet na.

Koos, sjeik nizo. Alsof ik dat van jou heb! Da's onderdeel vamme Grunnegse identitait :)

Ik snap niet helemaal waar je mee bezig bent via http://www.apocalyptischefilms.tk . Ik zie via die link ons eigen forum terug (ook na het herstarten van de IE). Wil je de onderzoeksvragen via het 'poll-voting-systeem' van dit forum gaan regelen?

Bedenk dan wel dat het nadeel is dat je 1 vraag per keer kunt doen...

(Ik had uit twente, waar ze toch altijd de mond vol hebben over het regelen van gelikte websites, toch wel iets beters verwacht; om nog maar niet te spreken over de .tk site die onder de reclame's zit...)

Maar ff serieus, k wil best meewerken, maar plaats dan ff iets online waaraan ik kan meewerken...

Dit is de juiste link:

Ursa_Maior schreef: Wat moet die Feut hier? 'Wij zijn de GSV, en jullie zijn allemaal Feuten...'

Nogmaals losse beer, ik snap wederom je post niet. Als iemand van een andere vgs iets op ons forum wil zetten lijkt me dat niet zo`n heel groot probleem, toch? Voor de rest verwijs ik naar de reactie van K%s.

ha die Lourits, site ziet er leuk uit. Zal m ook ff invullen als k tijd heb... wel veel open vragen hé... :shock: