The Master schreef: [..] Je had al veel langer kunnen weten dat maandag 12:00 uur de deadline is :wink:

o ja?

minileeuwtje

doen we eigenlijk vooral voor al die eerstejaars die nog geen vrouwtje hebben.

minileeuwtje schreef: he op dit moment zitten we op 191 gasten die komen en daar moeten de afgevaardigen dan nog bij opgeteld worden!! En er kunnen nog meer bij!

Zijn dit veel mensen in vergelijk met andere jaren?

Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat de traditie om altijd voor een diesdate te zorgen niet meer helemaal nageleefd wordt en dat dit meer het probleem is. Er is dus weinig belangstelling om mensen van buitenaf mee te vragen heb ik het idee.

Sabine schreef: Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat de traditie om altijd voor een diesdate te zorgen niet meer helemaal nageleefd wordt en dat dit meer het probleem is. Er is dus weinig belangstelling om mensen van buitenaf mee te vragen heb ik het idee.

idd. de ego in de mens komt sterk naar boven :wink:

Maar hoeveel mensen zijn er zo ongeveer normaal gesproken op onze dies in totaal?

Stieneke schreef: Maar hoeveel mensen zijn er zo ongeveer normaal gesproken op onze dies in totaal?

tussen de 180 en 220 (afhankelijk van het aantal leden natuurlijk)

Dan is 191 dus zeker neit extreem laag. Daar was ik nl wel bang voor, ivm met de problemen rond diesdate binnen de GSv ed. Maar gelukkig niet dus, mooi zo! Gezellie! nog 4 nachtjes!

Vriend Niels

Sterker nog, incl. de afgevaardigden komen er nu al 198, op naar de 200 zou ik zeggen...

Vorig jaar hadden we een totaal van 192 gasten... Respect dat jullie daar nu al overheen zijn! Of moeten we eigenlijk novcie CRU daarvoor bedanken?

Novcie CRU bedankt hè!

(Of moeten we daar een speciaal topic voor openen?)

Vriend Niels
K%S schreef: Novcie CRU bedankt hè! (Of moeten we daar een speciaal topic voor openen?)

Ach bij deze, alleen vind ik ook dat er bij het novitiaat meer aandacht gegeven moet worden aan het scoren van een date!

Nylez schreef: Ach bij deze, alleen vind ik ook dat er bij het novitiaat meer aandacht gegeven moet worden aan het scoren van een date!

Zijn er nog (heel) veel Diespartner-lozen dan?? :?

Leanne schreef: [..] Zijn er nog (heel) veel Diespartner-lozen dan?? :?

ja, veel te veel :?

Sabine schreef: Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat de traditie om altijd voor een diesdate te zorgen niet meer helemaal nageleefd wordt en dat dit meer het probleem is. Er is dus weinig belangstelling om mensen van buitenaf mee te vragen heb ik het idee.

Dat klopt! Ik vind het eenvoudigweg veel te duur om iemand van buiten de GSV te vragen. Alleen voor mijn vriendin zou ik nog wel willen betalen, maar die kent nagenoeg geen enkele gsv'er en bovendien kent ze de studentenverenigingcultuur c.q. studentikoziteit niet. 't Is zodoende voor haar niks aan, en voor mij ook niet, omdat ik de hele avond in de buurt moet blijven: verlies-verlies-situatie... En nee, ik ben dit jaar niet gevraagd, en ook heb ik weinig moeite gedaan om een date te scoren. Heb ik namelijk helemaal geen zin in. Ik zit lekker aan de mannentafel, en dat lijkt me helemaal zo gek nog niet!

Oja, ik vind trouwens dat sjaars wél verplicht een date moeten hebben voor de Dies.

Wat een onzin! Jij aan de 'mannentafel' allright; maar waarom moet een sjaars wel een date geregeld hebben?

K%S schreef: Wat een onzin! Jij aan de 'mannentafel' allright; maar waarom moet een sjaars wel een date geregeld hebben?

iedereen moet gewoon een date geregeld hebben, bij veel verenigingen kom je er anders gewoon niets eens in :lol:

jij kunt dat makkelijk zeggen Mol :wink:

Nylez schreef: Sterker nog, incl. de afgevaardigden komen er nu al 198, op naar de 200 zou ik zeggen...

Als er meer dan 200 zijn dan... ach laat ook maar.

Yo, go Kiffen!

En Animal: bijna helemaal met je eens. Bijna dezelfde situatie voor mij, misschien komen we wel aan dezelfde tafel..., alleen vind ik óf iedereen verplícht een diesdate óf een diesdate slechts gewenst.