Dan houden we het er toch op dat het leuk klinkt?

Precies, helemaal mee eens. Al dat pluizen naar foutjes...

lekker academisch :? . Maar ik denk dat het idd wel onwenselijk is een 'la' in een diesnaam een plaats te geven, dus als we dat kunnen voorkomen ben ik wel voor hoor :lol: :lol:

?????
ik snap er niks meer van

ik denk dat de bijzondere onstandigheden van dit geval (schrikkeljaar) oorzaak zijn dat la reinier van h. niet komt. :)

Hoh! Tientallen keren ben ik gevraagd, steeds schudde ik medelevend mijn hoofd en sprak ik: neen.

Wat de taalkundige kwestie betreft (en ik put nog steeds uit dezelfde twijfelachtige bron): le komt niet voor in het italiaans. Il is mannelijk, la is vrouwelijk, en het latijnse 'Dies' is volgens mijn onuitputtelijke bron vrouwelijk, hoewel de bewering van Hajee ook wel geloofwaardig overkomt. Dus ik kom niet.

Vriend Niels
RC schreef: Hoh! Tientallen keren ben ik gevraagd,

Door wie allemaal?

En wat dan nog. Als hij het wil missen dan mist hij het. De grootste dies uit de geschiedenis ontneemt hij zichzelf op deze manier. Maar ik zit er niet mee hoor.

Sabine schreef: En wat dan nog. Als hij het wil missen dan mist hij het. De grootste dies uit de geschiedenis ontneemt hij zichzelf op deze manier. Maar ik zit er niet mee hoor.

idd. wij iedereen iedereen dit feest, maar we dwingen niemand :wink:

Mooi.

He RC, nu zijn we allemaal wel erg benieuwd naar de echte reden dat je niet komt...

Hee wanneer worden de buskaartjes thuisbezorgd?

Vriend Niels
Pieternel schreef: Hee wanneer worden de buskaartjes thuisbezorgd?

Nooit, als je nog geen buskaartje hebt, maar al wel een handtekening hebt gezet kun je gewoon met de bus mee.

Khebterzinan!!

En wat dan nog. Als hij het wil missen dan mist hij het. De grootste dies uit de geschiedenis ontneemt hij zichzelf op deze manier. Maar ik zit er niet mee hoor.

how volgens mij verkoop je de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt ofzoiets. anyways overtref alle vorige jarren maar eens, wellicht geen makkelijke taak maar we zullen zien.

Gelukkig kom jij wel erpeebee en idd we zullen zien............ :!:

minileeuwtje

he op dit moment zitten we op 191 gasten die komen en daar moeten de afgevaardigen dan nog bij opgeteld worden!! En er kunnen nog meer bij!

ik dacht dat afgelopen donderdag de deadline was voor de aanmelding...

Martijn schreef: ik dacht dat afgelopen donderdag de deadline was voor de aanmelding...

Je had al veel langer kunnen weten dat maandag 12:00 uur de deadline is :wink:

Martijn schreef: ik dacht dat afgelopen donderdag de deadline was voor de aanmelding...

Ik las op de Unestra-site dat je komende maandag vóór 12 uur (toch?) aangemeld dient te zijn om dit geweldige evenement niet te hoeven missen!!
Dus je hebt nog heel even...!! :wink: