minileeuwtje

van de jacht krijgt tegen vier uur zijn boekje, de prop ik in je bus vlak voor ik naar mn werk ga :) en je huisgenoot natuurlijk ook dan he

minileeuwtje schreef: van de jacht

Die lieve jongen heet Van der Jagt. Pas maar op, anders gaat hij een alliantie vormen met Geertsma.

joanne p schreef: Nee hans, jij krijgt geen boekje, anders had je die gister wel gekregen!

Aaach, jij hebt die van mij meegenomen man, weet je zelf drommellllls goed!

Bezorgt de diescie de boekjes? dan weet ik tenminste op wie ik boos kan zijn :wink: een beetje mensen blij maken met een boekje die er nog niet is... (nee ik heb em nog steeds niet) Nog nooit zo nieuwsgierig geweest!! :shock:

minke asjheblieft ik heb nog nooit zon lelijke avator gezien als die je nu hebt laat robbie er even iets moois van maken he.

Geertsma schreef: Lieve Diescie, Niet dat ik van plan was te komen, maar als je me dan toch uitnodigt, kun je dan in ieder geval mijn naam goed schrijven? En dat terwijl mijn zoon in de Diescie zit... Verder complimenten voor het boekje hoor.

sorry :oops: niet mijn fout natuurlijk

minkcie schreef: Bezorgt de diescie de boekjes? dan weet ik tenminste op wie ik boos kan zijn :wink: een beetje mensen blij maken met een boekje die er nog niet is... (nee ik heb em nog steeds niet) Nog nooit zo nieuwsgierig geweest!! :shock:

niels, schiet eens op :lol:

Tsja, en wie bezorgd mijn boekje, wijk Zuid, en, wellicht belangrijker, wanneer wordt mijn boekje bezorgd? Erg nieuwsgierig nl...

erpeebee schreef: minke asjheblieft ik heb nog nooit zon lelijke avator gezien als die je nu hebt

die van jou is ook thof!

om even ontopic te blijven: niels schiet es op :D

Geertsma schreef: Niet dat ik van plan was te komen

Wat is dit nu voor kolder. Als Geertsma niet komt, kom ik ook niet.

Dat is niet helemaal waar trouwens.

minileeuwtje
Jean schreef: [..] Wat is dit nu voor kolder. Als Geertsma niet komt, kom ik ook niet. Dat is niet helemaal waar trouwens.

wat is er dan wel waar?

Vriend Niels

Als U nog geen Diesboekje hebt ontvangen krijgt U hem of morgen, of als U echt heeeel ver weg woont dinsdag bij de GSV bijbelkring. altijd thof. Dank aan de danscursus van morgen....

Vraag ook nog een paar nummertjes aan via de site. Een aantal mensen, waaronder Robbert Kramer, Hans van der Jagt en Ewout Klei weten hoe het werkt :wink: Wij zullen de nummers doorgeven aan de dj's

Ja idd... als je die mogelijkheid geeft maak ik er ook gebruik van :D en goed ook...

Robbert schreef: Ja idd... als je die mogelijkheid geeft maak ik er ook gebruik van :D en goed ook...

prima, zouden er meer moeten doen :idea:

Robbert schreef: Ja idd... als je die mogelijkheid geeft maak ik er ook gebruik van :D en goed ook...

bedankt, dat zijn er weer 7

Vriend Niels

De mensen die graag met elkaar aan tafel zitten, kunnen dit doorgeven aan de diescie. Mail ff naar diescie@gsvnet.nl of gewoon naar nielswis@hotmail.com.
Maak een tafelindeling voor 4 personen + hun 4 partners. Spreek ook wel met z'n allen even af dat je met elkaar aan een tafel wil zodat ik straks niet een iemand over 4 tafels moet verdelen.

Is het niet eigenlijk "Il dolce dies"?

vet schreef: Is het niet eigenlijk "Il dolce dies"?

wij zijn anders en doen anders: het is le dolce dies :wink:

vet schreef: Is het niet eigenlijk "Il dolce dies"?

Net zoals toentertijd: Il Capro!!!