Per 1 oktober komt mijn kamer vrij, aan de Topaasstraat 48. De kamer is ongeveer 18 vierkante meter en voorzien van een laminaatvloer. De kosten zijn 295 euro inclusief. Het huis is van alle gemakken voorzien, wasmachine en vaatwasser zijn aanwezig. Bovendien hebben we een hele relaxte tuin waar je lekker kan BBQ'en. Je komt te wonen met 3 meiden en 1 jongen en je moet het leuk vinden om gezellig met elkaar te eten en af en toe eens een spelletje met elkaar te doen, Ik heb het er altijd erg naar mijn zin gehad, de sfeer is heel relaxt.
Voor de balans is het handig als er een jongen in komt, maar binnenkort komt er nog een kamer vrij in het huis dus de balans kunnen we dan ook weer rechtzetten. Dus iedereen mag reageren.
Wil je meer weten, langskomen of gewoon laten weten dat je interesse hebt, stuur mij dan even een mailtje op pieterevenhuis@gmail.com
Vind ik bijzonder leuk
Hoi Pieter, kies mij!! Mailtje zit in je inbox..
Ga je bij Robert wonen?
Ik ga verhuyzen richting Robert ja
Gezellig ja!
De grote kamert is ook per 1 oktober beschikbaar, kijk voor foto´s en info even op Kamernet, staan ze beide op!
Okee, tof daar ben ik ook wel voor in.
Volgens mij gaan ze morgen beslissen wie langs mogen komen ergens volgende week. Ze geven de voorkeur aan iemand van minimaal mijn leeftijd, dus ik kan niets beloven.
Jij bent 20,? toch? Ik doe wel alsof ik heel volwassen ben enzo. Gelukkig ben ik bijna 20.
Okee, dan hoor ik het wel.