Discutabel is een groot woord. Onterecht was het wel. Die Kazak maakte gewoon heel slim gebruik van die broekspijp die 'ie bijna toevallig in handen had. Je zag 'm bijna denken: 'Hee, mijn rug begeeft zich wel heel erg dicht bij de grond, dit is niet goed. Verrek, wat is dit in mijn linkerhand... een blauwe broekspijp! Waar zullen we die 'ns laten? Ach, mijn arm gaat toch omhoog, die voetjes van Henkie mogen ook wel van de vloer, hoppa!' Een gewiekste jongen die Kazak. En lelijk.

Mijn hoop is gevestigd op Salinero. Anky in topvorm, mooi muziekje van Wibi eronder, een klein beetje kippenvel en die gouden plak móét gewoon eruit rollen.

Haha, mooi beschreven, Erika! Heel jammer van Grol inderdaad.

erika schreef: Discutabel is een groot woord. Onterecht was het wel. Die Kazak maakte gewoon heel slim gebruik van die broekspijp die 'ie bijna toevallig in handen had. Je zag 'm bijna denken: 'Hee, mijn rug begeeft zich wel heel erg dicht bij de grond, dit is niet goed. Verrek, wat is dit in mijn linkerhand... een blauwe broekspijp! Waar zullen we die 'ns laten? Ach, mijn arm gaat toch omhoog, die voetjes van Henkie mogen ook wel van de vloer, hoppa!' Een gewiekste jongen die Kazak. En lelijk. Mijn hoop is gevestigd op Salinero. Anky in topvorm, mooi muziekje van Wibi eronder, een klein beetje kippenvel en die gouden plak móét gewoon eruit rollen.

Mooi judo-verhaal, Erika. Maar als we vervolgens al moeten gaan hopen op semi-sporten als mooi-paardje-rijden dan kunnen we alle topsportprogramma's wat mij betreft wel door de plee spoelen.

Over semi-sporten gesproken, ik ga morgen mijn wekker zetten voor de 3 liter duivenmelken. Ook zo'n sport.

pytric schreef:

Maar als we vervolgens al moeten gaan hopen op semi-sporten als mooi-paardje-rijden dan kunnen we alle topsportprogramma's wat mij betreft wel door de plee spoelen.

Jij hebt duidelijk nog nooit op een paard gezeten :wink: . (En dan heb ik het niet over een ritje op een Shetlander in ponypark Slagharen...)

Alsof die rechter ooit een duiventilt van dichtbij heeft gezien.

Wordt een beetje dure hobby zo, Wouter. Misschien moet je ook maar gaan bijklussen op de zaterdagmorgen.

keet schreef: Wordt een beetje dure hobby zo, Wouter. Misschien moet je ook maar gaan bijklussen op de zaterdagmorgen.

Als het over duivenmelken en Wouter gaat mag je Wouter Wout noemen. Zo noemde hij zijn eerste duif Dolly ook altijd Dol.

Wat loopt de Nederlandse ploeg ook te kloten, mijn vertrouwen en interesse is tot een ultiem dieptepunt gedaald.

Ole Einar Bjorndalen

zelfs zimbabwe staat hoger op de medaillelijst..en dat is werkelijk waar geen grapje

Dan denk je: ach, ik zal voor Marleen de finale maar 's live gaan kijken. Wordt ze nog zesde...wat een ongelovelijk teleurstellende spelen voor Nederland. Gelukkig maken helden als Michael Phelps en Usain Bolt me dan wel weer vrolijk.

Ik heb de handdoek in de ring gegooid, van mij hoeft het niet meer. Vooral mensen als Marianne Vos, Marleen Veldhuis en Theo Bos moeten het gewoon waar maken, punt uit.

Het komt allemaal door de luchtvervuiling.

Waterpolo, dat gaat nog groot worden.

Casanova het beest van Italie, die is groot

Mooi man, dat waterpolo!

Jammer man, dat hockey.

maarten van de weijden!

woehoe! right on! De Bruijn mijn heldin. Skitterend.

Australie mag er ook zijn trouwens. Leuke dames.