Gerjan

Tijd voor een Olympische Spelentopic. Hebben jullie en beetje vertrouwen in de Nederandse ploeg? Ik stroom niet over van vertrouwen eigenlijk. Een Sydney wordt het sowieso niet denk ik, en een Athene is ook maar de vraag. Alhoewel Sports Illustrated daar anders over denkt: http://www.nu.nl/news/1681282/780/'Nede ... lles'.html

Rood voor Snoo, lekker dan.. en 0-0.

Ach, mettie 0-0 mogen we nog niet klagen. Vermeer, en in mindere mate Marcellis hebben NL er wel doorheen gesleept. Rood voor Sno was wel zwaar overdreven.

Prachtige finale net bij de wegwedstrijd van de mannen! Mooie winnaar in Samuel Sanchez!

Zo eerste medaille is binnen. Mooie laatste wedstrijd van Houkes!

Absoluut, jammer dat het geen finale plek is geworden. Die Ippon van Choi op Houkes was toch ook wel prachtig.

04.00 de wekker voor het eerste goud van Nederland. 4x100 meter dames.

En later die dag het tweede goud voor Marrianne Vos.

Eitje voor Marianne Vos, vier keer wijd en ze krijgt een vrije loop.

En dat is nr. 2... Marianne Vos zorgt inderdaad bijna gegarandeerd voor nr. 3

Hoppa, en dat is GOUD!

jammer van marianne vos . . 6de is nu niet echt je van het..

Hapkars schreef: Eitje voor Marianne Vos, vier keer wijd en ze krijgt een vrije loop.

:roll:

Vriend Niels

Hahahaha 2-2.

Vieze mazzel hadden ze. Nu móeten ze wel winnen. Vos is nu hopelijk extra geprikkeld voor de baanwedstrijden. Twee gouden plakken mag van mij ook wel:-)

Lekker, een onverwachte zilveren plak erbij!

wat een geniale race van de estafette mannen met zwemmen. Als die kerel zijn nagels niet had geknipt had die gewonnen

Met voetbal toch nog door naar de volgende ronde, maar wat een waardeloos voetbal laten ze elke keer zien zeg... Gewoon enorm geluk dat ze door zijn, maar eigenlijk verdienen ze het niet als ze zo spelen

Vriend Niels

Het was wel een Honda procent penalty.

Pawel Korzeniowski is 6e geworden op de 200 meter vlinderslag

Discutabel verlies van Henk Gol. Rare sport eigenlijk, jammer dat K1 geen olympische sport is. Met 1 klap op je bakkes weet je zeker dat je verliest.