Ik ga zeilen met 't Hijgend Hert van 11-15 augustus, dus zeilen zie ik dan niet zitten. Een borrel zou eventueel kunnen.

Een borrel ergens op een vrijdag in augustus lijkt me prima! Ik kan de 15e en de 29e.

Yeah, de 29e is mijn laatste stagedag, maar dan is zeker die donderdag daarvoor het slotfeest, oftewel wordt de 29e voor mij een hele brakke laatste stagedag.
15 is ook prima!

15 aug klinkt goed! Liesbeth, onze echte miss Capro met haar krullende vachtje, kan alleen niet.... he balen zeg. Hey maar wat dachten jullie ander van zaterdag 30?! Dan gaan we lekker zeilen, patat vreten en daarna lekker stappen in de palace (ofzo)? Wat vinden de andere schapen hiervan? Mensen geniet van het lekkere weer!

Wow, dat klinkt ook goed Gea, het is alleen al leuk om hierover te brainstormen. Ontbijten met croissantjes en aardbeitjes, zeilen met rosé, lekkere vette patatjes daarna, een potje poolen en nog een leuke kroeg induiken (de palace op zaterdag is dan niet echt mn favoriet, maar daar komen we wel uit)

:-D :-D

Jajaja, is de zomer jullie alweer naar de bol gestegen? :) Lijkt me ook prima hoor, de 30ste van de 8ste. Naast het ontbreken van miss Capro zijn haar mannelijke aanbidders van 't Hijgend Hert de 15de ook afwezig, is dus geen slim plan.

Zaterdag 30 augustus dus, kan iedereen dan?

Joepie, er lijkt zowaar wat te gaan gebeuren hierzo!!! :D Maar gezellig! Als iedereen ff reageert, dan mail ik binnenkort de ouwe lullen van Capro die al aan het werk zijn enz. Ok?

ai.. 30 augustus lukt mij niet.

ipv the palace, wil ik graag naar de 9e cirkel, is een leuke tent. Ik kan altijd eigenlijk wel, als het maar in het weekend is.

Ik ben eigenlijk wel vóór.

Ik ook, klinkt goed!

Mooi, dan is dat geregeld. Hou de 30ste in je agenda!

Weten jullie het nog? zaterdag 30 augustus Capro activiteitje! Ik mail de rest van capro wel ff.

Ja, ik weet het nog, maar ik val, wat dit activiteitje betreft, helaas buiten de boot. Kan er helaas niet bij zijn omdat ik dan op mijn nichtjes ga oppassen, wat ook leuk is natuurlijk. Maar ik wens jullie alvast heel veel plezier met elkander!

Ik heb gemaild. Check allemaal ff of ik niemand ben vergeten (naast bette kamp, jenneke heurkens etc), zo ja stuur de mail dan ff door. Ow ja moeten we de novcie en de ministers nog uitnodigen?

Tuurlijk, altijd een mailtje sturen. En ik zag amice Pleeborstel nog niet in de maillijst staan, mag toch niet ontbreken. Ik probeer het adres dat ik heb nog wel even.

Ik heb d'r zin in!

Zo, Tijssen heb ik gemaild, evenals Reinier van Houwelingen. Via de tam-tam heeft hij al bijna laten weten dat hij z'n best zal doen aan ons te denken vanuit Malawi.

En over selectiviteit in de maillijst gesproken, ik zag Marlies -help, het is donker- Baardman ook niet staan, of is zij beter bekend onder de schuilnaam s1283545? En zo niet, wie dan?

s1283545 is de schuilnaam van ons aller joost

Marlies zit in Australie, dus zij zal er wel niet bij zijn....
Ikzelf weet ook nog niet of ik erbij kan zijn, zal in ieder geval mn best doen!