Het zijn de kleine dingen die het doen. Daar zouden meer mensen oog voor moeten hebben.

Capro heeft helemaal niks van zich laten horen! Ik heb niet eens een formele uitnodiging gehad! Stank voor dank. Sterker nog: dit gevoel heb ik er een beetje bij:

Haha, geniale foto's JP. Ik heb er vannacht een stuk of 7 op Capro gedronken, of was de theekrans toen al over?

hahaha wat een toffe foto's!!!
Binnenkort zet ik mijn foto's online. Het was mooi vrijdag, capro bedankt!

De foto's!!! -> http://www.mijnalbum.nl/Album=SVF6RWQX

Alvast een voorproefje:

Het was mooi!

erg mooi, vooral de kriebeldiscussie...

Er is er één jarig, hoera hoera.......Rik gefeliciteerd!!!! Leuke dag gehad? En nog leuke cadeautjes gekregen?

Jazeker, verjaardag gevierd bij m'n pa in Sarajevo :) Én toffe cadeautjes gehad, het kan niet op...

zo... lekker eindje weg! Gezellig! Hoe gaat het met de rest van Capro? Leeft iedereen nog? Arnold ben je alweer in het hoge noorden?

Rik nog van harte gefeliciteerd! Hallo Gea, met mij gaat het goed. En met jou? Weet je wat we een keer moeten doen: een dvd avondje met de meiden van Capro. Dat lijkt me heel leuk en als er chocola aanwezig is ook heel lekker.

haha dat lijkt me ook prachtig! :P maar dan mogen er ook best jongens komen hoor, maar dan moeten ze wel van chocola houden en van meidenfilms. En...als ze nu ook nog goed wijn kunnen inschenken...;)

Maar met mij gaat het goed. Mooi dat het met jou ook goed gaat Eva! :)

Zeg hee kletstantes, dacht ik bijna even dat dit topic voor serieuze dingen gebruikt werd. Ik had natuurlijk beter moeten weten. Toch ben ik blij dat het goed met jullie gaat hoor, in Olo is het nog immer koud en kleurrijk, ofzo. Ergens in de laatste dagen van januari kom ik terug. Houden jullie wijn voor me warm?

gluwijn bedoel je? Ach hier is het niet nodig hoor, het is hier helemaal niet koud... maar de thee staat voor je klaar hoor als je weer terug komt! Succes met je scriptie en tot snel! Ben je 22 of 29 jan weer op bk?

Goedzo, eens kijken hoe lang we dit topic omhoog kunnen houden.
Eigenlijk moet de titel even veranderen in 'Capro'.

Ik zit nu op mn stage-plek het laatste half uurtje uit te zitten. Ben eigenlijk aan het lezen gezet door mn begeleider, maar dat mag ik volgende week ook nog de hele week doen, dus dan heb ik tijd zat om hier wat onzin te spuien.

Maar Arnold, veel plezier je laatste weekjes in Olo.

Volgens mijn notulen zitten martine en gea in de activiteitencommissie 2008, doe je ding! hehe..

hahaha enorme grapjas! Dan heb ik al een idee: we gaan eind februari met Capro een weekendje naar Kleeve bij Els B op bezoek! En volgens mij zit Els B in de weekendcommissie, dus dat gaat helemaal goed komen! ;)

Maar een borrel/filmavond oid lijkt mij nog wel gezellig!

Gea schreef: eind februari met Capro een weekendje naar Kleeve bij Els B op bezoek! En volgens mij zit Els B in de weekendcommissie, dus dat gaat helemaal goed komen!

Dat is waar ook, dat was ik helemaal vergeten! Volgens mij gaat ze ons dan ook een weekendprogramma voorzetten om van te smullen. Ze heeft me net verteld dat het daar heel historisch is en dat je er uitstekend kunt winkelen.

Ik zit inderdaad in de denktank van de weekendcie. Dus ik zal al het denkwerk aanleveren aan de doe-weekendcie die ondersteund zal worden door de activiteitencie en de boodschappencie. Komt helemaal goed!

Maar.. filmavondje lijkt me leuk! Volgende week donderdagavond?

Donders Els b, leer toch tellen. Je weet ook best dat we op grond van ledentechnische overwegingen niet onder belangenverstrengeling uitkomen op deze manier. Schande, ik pleit voor fusie, zo niet dan toch integratie van de belangrijkste commissies.

Groeten uit Olo, hier is het ook heel historisch.

els b schreef: Maar.. filmavondje lijkt me leuk! Volgende week donderdagavond?

Dat is dus 24 januari, die datum zegt me niks, dus lijkt mij ook leuk.