JP. schreef: Het is bij de ouders van Annemarie Muller en het thema is broodroosters.

Ik kom alleen als jij de hele borrel dit soort grapjes maakt, dan lijkt het me nu al een daverende borrel. Ik stel dan ook voor dat jij je broodroosterpak aantrekt die avond.

hahaha, het staat ook in de kalender!

Ik heb 2 november ook in mijn agenda gezet, maar dat is eigenlijk meer om er toch íets in te zetten.

Nou als het al een doorbraak in je agenda is Reinier, is het misschien ook goed voor je weer eens deze kant op te komen ;-)

Ik wil best komen (komt goed uit in verband met een terugkommiddag in Groningen), maar gaat dit nog door dan? Zo ja, wat is de locatie?

(Overigens moet dat geen probleem zijn, een willekeurige balkonkamer is tegenwoordig ruim genoeg.)

Dus aankomende vrijdag weer een heuse Caproborrel! IK ben erbij al is dat wel v.a. een uurtje of 1 ofzo.

prima, maar waar dan?

Ik zal het er vanavond even met Gea over hebben of het nu echt bij ons kan, waarschijnlijk wel namelijk. Het mag al van Berdine.
Én ik heb vrijdag en zaterdag toch (bijna) niks te doen...

ja de borrel is bij ons. Martine meelt de getrouwde, werkende en de rest van capro over de borrel, oke? Wij zouden het heeeel erg leuk vinden als jullie allemaal komen koffie drinken, als voorafje op de borrel. Dusss vanaf 20:00 staat voor jullie allemaal de koffie klaar met taart (joepie!). Tot vrijdag allemaal! Kusjes van Martine en Gea

Capro borrel schijnt vanavond in Utrecht gehouden te worden...

oeps, kleine rectificatie op de mail:
er moet in plaats van Zwitserland, Oostenrijk staan, dat bedoelde ik eigenlijk ook...

Roel0s schreef: Capro borrel schijnt vanavond in Utrecht gehouden te worden...

huh?

Gea schreef:
Roel0s schreef: Capro borrel schijnt vanavond in Utrecht gehouden te worden...

huh?

Klopt! waar waren jullie??

Zo, morgen de grote dag dus. Met een beetje geluk kan ik nog wel ergens even online komen, met camera en wel... lijkt me mooi. Is Halloween trouwens niet een mooi thema? Vergeet de spekjes dan niet, maar met een Gea en Martine in de organisatie verwacht ik niet al te grote problemen wat dat betreft. Ciao!

p.s, Rik, tenenkrommende avatar heb je toch weer gekozen...

Arnold schreef: p.s, Rik, tenenkrommende avatar heb je toch weer gekozen...

Doet het je niet denken aan een van de meest relaxte momenten van afgelopen zomer?? 8)

Joehoeee CAPRO!!!
Jullie komen allemaal he vanavond?! Gezellig! Martine en ik gaan nu boodschapjes doen. Dus heb je nog ideeen sms ons. Daaaaag tot vanavond!!! En wel vroeg komen he, anders is de taart op. En die wil je niet missen, hmmmm
Doeidoei, kusjes en knuffeltjes!

Ik heb me prima vermaakt vanvond. Simon ook geloof ik. Maar ja, die jongen wordt al blij en opgewonden van het feit dat er herfstbladeren van een wegrijdende auto waaien.

Waar een mens toch al niet blij van kan worden. Ik vond het in ieder geval heel tof dat jullie er allemaal waren!!

We moeten trouwens toch nog even een polletje doen: knuffelen, kriebelen of klieren...

Capro de gekste!

Met de bladeren van Simon op het dak van een auto (vegetarisme doet dat met je), de Chinese vloerbedekking van hippe Vriesdejoost, de ratten van Martine, de pool-expeditie en badjas van Gea, de domme moeder en het vage nichtje van maar-één-wedstrijd-Mark, de wanpraktijken van Unicef, Bette Kamp, Jenneke Heurkens, Catharina Lantman, Annemarie chillygirl17100 Völler en die ene gast waar ik de naam van kwijt ben een zeer geslaagde avond.

Want zo zijn wij, en daar is helemaal niks mis mee!

Martine en Gea bedankt!

Wat doet Tijssen daar op de gallerij? Die was er vandaag toch niet bij? Wel een beetje matig dat de foto's al worden geplaatst voordat het ochtendgloren is doorgebroken... Is een gala toch wat duurzamer... :wink:

Trouwens: mooi dat Capro nog wat van zich laat horen, kan Pynthras een puntje aan zuigen!

Martine en Gea, bedankt dat jullie het jaarverband hebben opgestoten in de vaart der volkeren!