Die hele week ben ik op vakantie... (16 - 20 april) :cry:

Of de week erna? Dan heeft toch nog niemand tentamens? Bijvoorbeeld maandag 23 of woensdag 25 april? Wat vinden jullie?

Ik vind ja. En een ernstige reprimande aan het adres van Saffier224. Offeren jullie nog even een geitebokje als boetedoening? Of stuur jezelf de woestijn in, kan ook.

Arnold schreef: Of stuur jezelf de woestijn in, kan ook.

Ja zeg, daar gaat die borrel van door! Als het saffier 224 nou eens nieuwe mogelijke data geeft (waarop ze allebei thuis zijn), dan kan iedereen aangeven wanneer ze kunnen.

Liefst op vrijdag...

Prima. 28 september?

Prima. Locatie Olomouc?

28 september is op een vrijdag toch? Dan kan ik wel.

@Arnold: Dan heb je een post met 3 woorden en dan nog moet ik googelen. Maar ik ben erachter. Mooie locatie, meer info:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Olomouc

okej dan! ik ben erbij.

28 september kan waarschijlnijk wel bij ons, maar dan wordt het niet alleen een CaproBorrel maar meer een gsvborrel, nadere info volgt nog...

hmm... 28e hè, pff, tja, weet niet zo goed hoor. De volgende dag zit ik waarschijnlijk in Groot Ammers (dat vindt je ook op Wiki), dus of vrijdagavond naar mn ouders, of zaterdagochtend heeeel vroeg.

Geen probleem toch? kun je mooi in een keer door :)

ok, als we dan toch bezig zijn: morogoro? past wel bij de laatste poster...

28 september kan ik ook niet. 12 oktober?

joehoeee allemaal,

we hebben net ff besloten dat er vrijdag 26 oktober een CAPRO borrel wordt gehouden!
Waar enzo dat zien we nog wel. Maar schrijf het ff in je agenda! En ik zal de rest nog wel ff mailen.

Moet nog even bedenken of ik dit keer wel langs kom.... misschien moet ik ons fantastische jaarverband eens hoger op mijn prioriteitenlijstje zetten.

Maar wacht! ik kom er net achter dat me dat heel slecht uitkomt. Kan het niet een weekje later?

ik vind dat prima, maar dan mag jij de rest van capro mailen! Maar dan moet het nu wel een keer doorgaan!!!

Ok, 2 oktober dus een heuse Capro-borrel! Prachtig.
Rik, stuur jij Capro (incl. Heurkens, Tekenflim, Kamp, ..) een uitnodiging?!

Jij bedoelt vast 2 november, en dan kan ik niet. De 26e wel. Oktober dan.