Ja jij bent de enige die rose/wijn meeneemt. Gea en ik zorgen voor de maaltijd (we gaan geen pizza bestellen). En de jongens zorgen voor het bier. Ik vraag Martine wel of zij zorg wil dragen voor de koeken en chips. Mooie verdeling zo toch?!

Heb er zin in!!!

O ik kom ook trouwens... Had ik dat al gezegd? Heb ik ooit iets gezegd op een Capro-topic? :oops:

Hendri schaam je inderdaad wild! Voel je je wel een beetje betrokken bij je jaarverband?! We missen inderdaad je inbreng hier op het topic! Maar dat kun je vanavond natuurlijk helemaal goed maken!;) Gezellig!!! tot vanavond!

Om 19.00 zijn jullie van harte welkom bij mij, het eten staat dan klaar! tot zo!

Prima. Ik neem wel een kratje bier mee. En ik kijk even of mijn Capro-polo nog enigszins welriekend geurt.

Zeg Arnold, die hangt als het goed is toch gewoon keurig op een hangertje aan de muur?!? Of wil je nu gaan beweren dat je er ook wel eens in slaapt?

Ik doe geen uitspraken over met wie of wat ik slaap. Wel kan ik vertellen dat mijn polo niet aan de muur hangt. Hoe ziet jouw pyjama eruit Eva?

He zeg, denk er wel om dat dit topic extern staat he.. Is het gepast dat de hele wijde wereld kan lezen hoe Eva er 's nachts uitziet!?

Dit brengt me trouwens wel op ideeen. De volgende keer gaan we een slaapfeestje houden, dit kunnen we mooi combineren met onze Opstanding!

hahahaha

roos schreef: He zeg, denk er wel om dat dit topic extern staat he.. Is het gepast dat de hele wijde wereld kan lezen hoe Eva er 's nachts uitziet!?

Precies. Ik kan daar op een extern topic natuurlijk niet teveel over uitwijden, maar ik kan wel vertellen dat ik meerdere outfits heb met daarbij altijd een wild en pluizig kapsel.

Maar Arnold als je mooie, geweldige t-shirt niet aan de muur hangt, waar is het dan wel?

Woehoeeee onze belevenissen tot nu toe....het is prachtig hierzo. Rete gezellig! We verkeren in hogere sferen. Straks gaan we naar het hiernamaals. Maar voor nu: Rik heeft een nieuwe broek, zoooo wat een lekker kontje! ;) Ook heeft hij een prachtig shirt aan (de fotos volgen later..) Liesbeth smst met haar geheime caproliefde. Jurrian we missen je, inspector Gagdet!!! Wat een rete mooi nummer...oeh oeh, goo lenthe goooo! lalalalallala Inspector gadget. Nu is het tijd voor de wijn.. het broodje hebben we al gehad.... laterzzz

Zoooo zeg, dat was me een borrel. Ik ben net wakker en brak dat ik ben... Ongelofeloos. Deze borrel maakt de afgelopen borelloze 6 jaar in één klap goed.
Capro leeft als nooit te voren! Of mag ik dat pas zeggen na onze Opstanding? Dat brengt me op het volgende, zet in je agenda: di 21 okt slaapfeestje bij JP!

Maar hoe gaat het met jullie de day after?

Mwa, het gaat. Begin net een beetje op gang te komen. Echt lang geleden dat ik zó brak was... Op de een of andere manier geeft het me een jong gevoel, heerlijk!

Zooo dat was mooi gister!!! Net eventjes hardgelopen om even een beetje wakker te worden, want dat viel niet mee! :D Lieve mensen, Bedankt!!! Leuke dag vandaag, ik zal binnenkort de foto's online zetten.

Arnold met zijn onafscheidelijke chipszak...maar gelukkig racefietst hij elke week! :P

Hendri met zijn date! Zoen je eerst met je onderlip of bovenlip? huh? :roll:

Het was leuk!!! Wanneer is onze opstanding?! Hans wanneer kan je?

@ Eva, wat heb je een mooie avatar! Is dat Allert? :D

Zo, dat was even zoeken, maar ik heb u gevonden!

Hallo Capro!

Het zal u niet verbazen dat er volgend GSV-seizoen weer een nieuwe jaarbundel komt, uw zesde(?). Namens de jaarbundelcommissie wil ik u ook dit jaar weer een bijdrage vragen voor deze schone bundel. De deadline voor de jaarbundel valt dit jaar op 1 augustus 2009. U hebt dus een hele zomervakantie om iets moois te fabriceren! Uw bijdrage mag gestuurd worden naar jaarbundel@gsvnet.nl

Namens de jaarbundelcommissie 2009, alvast bedankt!

Gea gefeliciteerd!

Mooie foto's trouwens, binnenkort een zomerborrel doen?

Arnold, jij schrijft m dit jaar?

Nee man, heb m in ons eerste of tweede jaar nog geschreven. Jij dan?

Vorig jaar.