JP.

Bette Kamp belde me vannacht om te vragen wanneer de volgende Capro-borrel is. Bovendien komt Jenneke Heurkens binnenkort voor een reeks optredens naar Groningen, dus daar moet iets mee gedaan worden.

:scratch:

De locatie spreekt voor zich, nu nog een datum.

Hahaha, maar het was Tessa die de hele tijd een katje droeg.....
Ik vind het een goed idee.
Maandag 26 maart? Of gaan we rekening houden met de Koopsianen van Capro, die alleen op een vrijdag kunnen? Ik vind t prima.

JWJ schreef: [..]Maandag 26 maart? Of gaan we rekening houden met de Koopsianen van Capro, die alleen op een vrijdag kunnen? Ik vind t prima.

Ik schaar me ook onder de Koops-ianen.

Maar niet op vrijdag 13 april, want ik ga liever niet brak mn eigen bruiloft in....

Vrijdagen zijn wat mij betreft ook prima.

Trouwens JP, wat bedoel je met 'de locatie spreekt voor zich'? Is het bij ons?

Het is bij Bette Kamp, alternatieve locatie: bij Jenneke Heurkens. Dat bedoel je toch, JP?

Ach, krijg een leven :roll:

Maar Machteld, dat is trouwens best een idee. Wij als ongetrouwde reptielen gaan op vrijdagavond/nacht 13 april jou bemoedigen in de nieuwe stap die jij in je leven gaat zetten. We gaan voor (lees: met) je drinken, bidden, krijsen, weeklagen..... Jij zal het centrum zijn. De avond zal in het teken van de grote M staan. Daar moet de verschijning plaatsvinden. Het trouwgewaad zal gewijd worden.
Ik denk dat we er wel wat leuks van kunnen maken..

haha, ik denk dat Machteld daar heel blij mee is. Maar als het persé op een vrijdag moet, dan is de eerste vrijdag die ik kan uhm eigenlijk 13 april, maar die kan dus niet, nou misschien 6 april dan, en daarna weer een heleboel niet :-S

Wel tof idee trouwens, ik zei vorige week op soos tegen Hendri en Liesbeth dat ik een mailtje ging sturen naar Capro voor een borrel ofzo, want ik miste jullie... maar zo is het ook goed.

Hé mijn post was niet bedoeld als dooddoener hoor.
Zeg maar even wanneer jullie kunnen, dan kunnen we vast wel een leuke datum prikken.

6 april lijkt mij een mooie datum kan iedereen dan een beetje?

Dat lijkt me een Goede Vrijdag om een borrel te houden! Ik ben erbij!!

Stelletje grefo's zijn jullie toch ook he! Alle emoties die horen bij een bepaalde tijd wegredeneren, en onder het mom van "het is toch elke dag Goede Vrijdag" lekker een borrel gaan houden... Wat dat betreft kunnen we nog wat leren van die Rooms Katholieken die 40 dagen vasten voor Pasen. On topic: ik weet nog niet zeker of ik erbij kan zijn.

Heeeey CAPRO!!! Goed bezig en leuk een borrel. 6 april is wat mij betreft prima! Kunnen we om 12 uur mooi voor Martine gaan zingen en haar allemaal feliciteren, en natuurlijk even een taartje eten.

ja ja ik hoorde vanmorgen dat de jarige jet 6 april wel kan! Super gezellig natuurlijk! Zullen we het dan maar op 6 april houden?

Goh hé, Capro borrel?

Ik denk dat ik mezelf ook wel in die richting kan schoppen op de bewuste Goede Vrijdag.
@Hendri: als je in je agenda zou kijken, zou je weten dat je punt nergens op slaat. En over Grefo's gesproken: alleen rode wijn toegestaan die avond.

Ai.. ik moet deze borrel missen, maak er een mooi feestje van!

mensenvriend

Ik denk dat ik er ook wel bij ben..! Gaan we dan eerst gezellig met z'n allen naar de kerk? ;-)

huh?

Moord! Brand!

Oh ja, hier moest ik nog even een toelichting bij typen. Komt ie:
Henri en ik zijn die avond allebei niet thuis.
Dat was hem.

aaaah wat jammer!!! ik had er net zo'n zin in!! Wanneer dan? Maandag 16 april of woensdag 18 april?