+0
Naef
Dit vond ik bij mijn RUG mail. Misschien ook interessant voor iedereen?
RUG mail schreef: Bovenste Beste, Hebben jullie het al gehoord? Elke student kan nu gratis een fiets berijden. Ga snel naar: www.ikfietsgratis.nl en meld je aan. En vertel dit verder!!! Met Vriendelijke groet, Bas Jansen NB: dit is een eenmalige e-mail. Wanneer je geen mail wilt ontvangen. Kun je ons mailen.
Ik dacht: ie vul ik in; maar ik vond dat ze niets met mijn postcode en adresgegevens nodig hadden. Ik vraag me af wat hun belang is. Blijkbaar heeft dat met mijn adresgegevens te maken; en daarom heb ik voor de zekerheid het formuliertje om een te bestellen, niet verzonden.
ze moeten toch weten waar ze die fiets moeten afleveren?!
Volgens mij moet je wel je adres invullen op dat inschrijfformulier, ik denk dat ik t maar ns probeer.
Is er al iemand die zo'n formulier ingevuld heeft?
tuurlijk niet. Gratis fietsen? Jaja
Opa
Het is voor de adverteerder wel handig om te weten waar jij rondrijdt op die fiets. Vandaar dat ze jouw adresgegevens vragen.
t blijft een vage zaak.
Maar ik denk dat wat Marrita gepost heeft wel klopt. Er is namelijk ook zoiets voor auto´s. Mijn buurman rijdt ook mat reclame op zijn auto rond en daar vangt ie zelfs geld mee.
Zoiets heb ik tijdens de HV in een krant gelezen die in het Heerenhuis lag. Groningen schijnt in 2006 iets van 10.000 fietsen te krijgen waarop geadverteerd gaat worden en studenten gratis kunnen gebruiken. Na een jaar worden alle (?) fietsen vervangen door nieuwe omdat de gemeente niet wil dat er op oude barrels geadverteerd moet worden. Handig toch?
Nou ok, ik heb me ingeschreven ;). Ben benieuwd of 't wat wordt; ze zeggen begin 2006.
Opzich een leuk concept (advertenties als inkomsten, fiets als kosten); maar ik heb toch 't idee dat je adresgegevens nu zo aan jan en alleman doorgegeven kunnen worden. Maar goed; over een paar jaar ben ik daar ook weer weg ;).
Studenten kunnen vanaf begin 2006 beschikken over gratis fietsen, meldt het Dagblad van het Noorden. De enige voorwaarde is dat zij bereid moeten zijn te fungeren als rijdende reclamezuil. Het bedrijf RedStarMedia wil in overleg met leveranciers fietsen beschikbaar stellen in 22 studentensteden. Adverteerders kunnen de rijwielen laten bedrukken, studenten rijden erop. Het Amsterdamse bedrijf is van plan enkele duizenden reclamefietsen in te zetten. "Het is even wachten hoe het loopt, maar als we willen kunnen we binnen drie weken tienduizend fietsen krijgen van leveranciers", aldus Bas Jansen van RedStarMedia. Elk jaar krijgen de betrokken studenten een nieuwe fiets, zodat de adverteerder niet geassocieerd wordt met een afgetrapte roestbak. Het betreft hier fietsen van het zogenaamde opa- en omamodel.
chopchop ik heb me ook aangemeld. ben benieuwd. sowieso, als die fietsen na een jaar vervangen worden, wil ik wel zo'n 2ehandsje kopen...
en alle fietsenmakers in de stad zullen wel zeer boos zijn. De dood voor fietsenmakend MKB
ligt eraan wie de fiets maakt wanneer hij stuk is.
niemand want je krijgt na een jaar een nieuwe.
Best veel. Valt Deventer of Apeldoorn er dan ook onder?
en wageningen?
Dat is dus wel de enige adder die ik kon vinden. Niet dat het heel problematisch is en hoe willen ze dat checken. Ik zet em toch altijd liever binnen.