Leuk! Ik ken nog een mooi flatje met een cd-speler
+0
Rosalie
Hihi, we kunnen ook een keer met liefhebbers de film gaan kijken.
Nostalgie...
+0
Hannah
Komt dan eindelijk mijn droom uit?
+0
HT
Jasper schreef: Leuk! Ik ken nog een mooi flatje met een cd-speler
en kleuren TV met VCR?
+0
smeerkees
Rosalie schreef: Hihi, we kunnen ook een keer met liefhebbers de film gaan kijken.
Nostalgie...
Aladdin is mijn allerfavorietste (klopt dat Hannah?) Disney-film. Het is de eerste film waar ik heel bang voor was (vooral door Jafar).
+0
Rosalie
Haha oke deal! Wij gaan binnenkort Aladdin kijken, volgens mij hebben wij hem thuis namelijk:)
+0
Hannah
smeerkees schreef: Aladdin is mijn allerfavorietste (klopt dat Hannah?) Disney-film.
Ik had zelf gekozen voor de formulering 'Keizer Kuzco is mijn allerfavorietste Disneyfilm' of misschien 'Pocahontas is mijn allerfavorietste...', maar jouw woordkeuze kan ik ook wel accepteren ;-)
Okee, waar en wanneer wordt Aladdin gekeken?
+0
pytric
Jungle Book, period.
+0
Barmando
Haha zowieso Winnie de Pooh! Die malle ouwe beer ;)
+0
smeerkees
Hannah schreef:
smeerkees schreef: Aladdin is mijn allerfavorietste (klopt dat Hannah?) Disney-film.
Ik had zelf gekozen voor de formulering 'Keizer Kuzco is mijn allerfavorietste Disneyfilm' of misschien 'Pocahontas is mijn allerfavorietste...', maar jouw woordkeuze kan ik ook wel accepteren ;-)
zeg het maar, als ik kan ben ik erbij (al heb ik m pas nog op sbs6 gezien :D)
+0
Charlotte
Sowieso tof om een keer een Disneymarathon te houden.
+0
Jasper
Aangezien dit topic gaat over een aangeboden flat lijkt het me niet meer dan logisch om aladdin daar te kijken. Kan de liefhebber meteen e.e.a. bezichtigen. Trouwens, staat daar ook nog een tv'tje te koop. Korting voor eerstejaars. Zie op=op Stevensshop topic voor pics.
Ik heb de CD met de liedjes(a)
Leuk! Ik ken nog een mooi flatje met een cd-speler
Hihi, we kunnen ook een keer met liefhebbers de film gaan kijken.
Nostalgie...
Komt dan eindelijk mijn droom uit?
en kleuren TV met VCR?
Aladdin is mijn allerfavorietste (klopt dat Hannah?) Disney-film. Het is de eerste film waar ik heel bang voor was (vooral door Jafar).
Haha oke deal! Wij gaan binnenkort Aladdin kijken, volgens mij hebben wij hem thuis namelijk:)
Jungle Book, period.
Haha zowieso Winnie de Pooh! Die malle ouwe beer ;)
zeg het maar, als ik kan ben ik erbij (al heb ik m pas nog op sbs6 gezien :D)
Sowieso tof om een keer een Disneymarathon te houden.
Aangezien dit topic gaat over een aangeboden flat lijkt het me niet meer dan logisch om aladdin daar te kijken. Kan de liefhebber meteen e.e.a. bezichtigen. Trouwens, staat daar ook nog een tv'tje te koop. Korting voor eerstejaars. Zie op=op Stevensshop topic voor pics.