HaJee

Regelmatig wordt er in allerlei verbanden gepokerd in Huize PaRadijs. In louter GSV verband gebeurt dit niet veel, daarom is het komende donderdag (10 aug.) tijd voor het officieuze GSV pokerkampioenschap. We nodigen u uit om uw zonnebril op te zetten en uw pokerface op te poetsen.

We beginnen om 20.00 uur en de eindtijd zal rond 01.30 uur liggen. Om het een beetje spannend te maken, spelen we wel om het echie, dus een inleg van € 2 per potje en een rebuy van € 1 in het eerste half uur.

Laat hier even weten of u van plan bent om langs te komen.

Harm Jan & Stephan

had graag meegedaan, maar ben niet aanwezig. Is eerste week novitiaat geen optie?

Mogen groentjes ook meedoen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je geen laatste wordt! :wink:

Ik ga ook ff kijken of ik dan kan. Lijkt me erg relax. Eerste week van het novitiaat is natuurlijk GEEN optie. Dat lijkt me duidelijk;)

Lijkt me tof, ik kom!!

Ai, dat is jammer, die dag ga ik net op vakantie. Herhaling in september?

Hmm, heb ook wel zin in een potje a.s. donderdag, ik kom (onder voorbehoud)

Ik ben er ook wel ff bij denk ik. Sterker nog, ik weet het vrijwel zeker.

Grote kans dat ik er ook te vinden ben.

Groentjes zijn natuurlijk altijd welkom, Machteld. Fijn dat jij zo opofferingsgezind bent :)
Deelnemers:
vanDijk
Feike
toon
Rolv
Feschbach
Machteld?
HaJee
Steef

Een mooi aantal, maar u kunt zich nog opgeven.

Volgens mij zitten we al op tien... Schijnt dat twee andere heren ook mee gaan doen :wink:

hmmm, kan zoiets niet na het noviciaat, ik wordt lid van de GSV en noem mijzelf toch een aardige pokerspeler...

Harmen

imhotep schreef: hmmm, kan zoiets niet na het noviciaat, ik wordt lid van de GSV en noem mijzelf toch een aardige pokerspeler... Harmen

Als je lid wordt kun je het zelf ook wel een keer organiseren.
Misschien doe ik ook wel mee, maar dan kom ik wel wat later, als dat kan.

@ Robben: prima, er zullen vast wel meerdere potjes gespeeld worden. En anders zullen de afvallers wel een eigen tafel vormen. Weest welkom!

@ imhotep: ik hoop dat je daden je woorden onderstrepen :wink:

imhotep schreef: het noviciaat, Harmen

ahum....noviTiaat

Ik ben er bij vanavond, eens even kijken hoe lang ik me kan standhouden tussen alle 'mannen' :wink:

leuk dat je er was!
gelukkig voor jou was margreet er ook nog...

PS wat een topavond zeg :)

Ja, dat was weer genieten gisteren. Prachtig! Bedankt mensen.

Ik heb anders heel andere gevoelen... Wat een baggeravond en nacht... Ben retebrak... Iemand nog sooscie draaien vanavond?

Geweldig genoten! Het was leuk, heb me langer kunnen standhouden dan verwacht. (Pa)radijsjes bedankt!

Wat ook nog enorm relaxed was, dat wsa de uitzending van Terzake over een onderzoek naar moppen. Als je dat om 04/00 u bekijkt, is dat echt grappig. Ik zal jullie een kleine mop niet onthouden.

Een Joodse man is getrouwd met een veel jongere vrouw, maar hun seksleven is echt waardeloos en dus gaan ze in therapie. De therapeut zegt: "Ik heb wel een oplossing, maar die is wel wat controversieel. Zoek een gespierde jongeman en laat die 's nachts als jullie de liefde bedrijven, naakt bij jullie bed staan en jullie koelte toewuiven met een grote waaier. Zorg dat je vrouw hem goed kan zien." Zo gezegd, zo gedaan. De oude Jood vindt een welwillende jongeman die de nacht daarop het echtpaar koelte toewuift. Na afloop vraagt de man aan zijn vrouw: "En, hoe vond je het?" Zijn vrouw antwoordt: "Het spijt me, maar ik voelde nog steeds niets." Dus gaan ze maar weer terug naar de therapeut en leggen hem de situatie weer voor. De therapeut denkt even na en zegt dan: "Goed, dan moet het maar. Draai nu de rollen om, dus laat de jongeman de liefde bedrijven met uw vrouw en ga zelf bij het bed staan, naakt, om ze koelte toe te wuiven." De oude Jood moet hier wel even over nadenken, maar stemt uiteindelijk met dit voorstel in. De volgende nacht bezorgt de jongeman de vrouw de nacht van haar leven. Op de welbekende vraag van haar man, antwoordt ze: "wauw, dit was echt geweldig!" Daarop zegt de Jood tegen de jongeman: "Kijk, zo moet je nu dus wuiven."