+0
Renske
Gezellig naar de open soos, met een swingfeestje erbij aangeplakt!
Komt allen en trek je lekkerste vestje-hesje aan!!
Vies is lekker!
Leuk weer een swingfest! in deventer?
He maar is dat mengpaneel al wel gemaakt? anders wordt het weer een feestje waarbij je af en toe 10 seconden kan dansen als je geluk hebt en dat bleek vorige keer geen enorm succes.
Het mengpaneel wordt door de VGSE gemaakt, anders wordt er voor een alternatief gezorgd. Maar het swingfeestje is niet in Deventer, helaas :wink:
Hèhè, deventer is dus 134 km verderop, even blijven nadenken Jessica.
Verder heb ik nog wel een vessie liggen, gezellig hor.
Heb jij iets met Deventer ofzo? :P
Is het thema anders toevallig 'Deventer Onehundredtwentyfour' ?
'k Vond het laatst niet zo'n probleem: je hebt gewoon een leuk gesprek op de bank en om de zoveel tijd beginnen een paar mensen voor je plotseling retespastisch te swingen omdat de muziek aan knalde en zodra zij midden in een vette move stoppen omdat de muziek ermee kapt, ga jij weer verder met je gesprek. Dikke prima.
Het maakt niet uit wat voor vestje? Ik heb nog wel een heerlijk vestje liggen.
dat lerenvestje met teugeltjes? doe maar gewoon dat overalletje van jullie...dat is goed zat.
hopelijk ondervinden onze terreinwerkers ( met hun mooie vestjes...) komende dagen geen overlast van bepaalde gsv'ers........ 8)
Elk vestje mag, vesje-hesje-bosbessenbesje, whatever. Zelfs een giletje mag weer... En zoals Boerma ooit zei: It is possible again...
hehe je hebt gelijk het had ook wel weer iets grappigs
er zal ook wel een aanslag worden gepleegd op de schoonmaakkast waarin een paar bhv vestjes hangen...
Leuk zeg, aanstaande donderdag al! :D
ik heb een prachtige geschikte outfit. dus wie dat wil zien; wees erbij!
kom op, nemo, dit is toch geen verkooppraatje zo ?!
klinkt iig leuk!
bouwvakkers doen het altijd goed! ik weet zeker dat mijn outfit zelfs op jouw wangetjes een blosje zal doen verschijnen... en dat natuurlijk om dat ik m draag!
Tjonge wat een leuk feestje! En wisten jullie allemaal dat Cor gaat versieren!!!
Tot vanavond allemaal!!
Wie gaat Cor versieren dan?
Jou natuurlijk! Wie anders.. duhuh..