erikp

Dinsdag avond, na het paasfeest op soos, zal er een spelletjes avond worden gehouden. DIt zal ook plaatsvinden op soos.
Iedereen is welkom, maar neem wel je eigen spelletjes mee.

Komt allen,

Namens de SPAC

ah leuk zo'n bericht van onze grootste spelletjesvriend, zin om een potje te rummikubben Erik? Of weet je niet eens wat dat is :D

Herbsgarden

Vind ik wel belangrijk, zeker in combinatie met Pasen. Vervalt de donderdagsoos nu ook?

Herbsgarden schreef: Vind ik wel belangrijk, zeker in combinatie met Pasen. Vervalt de donderdagsoos nu ook?

als dat zo is, dan wil ik ook ATV-ers op de spelletjesavond!

ben er bij hoor, rummikubben is alleen niet echt mijn spel...zul je toch een ander spel moeten kiezen.

.....

sterke tekst!

Ja, ik ben er helemaal door overtuigd! Ik ben erbij!

Ik kan niet, ik heb ook eens tentamens. Vet stom

Ik heb morgenochtend om 9 uur ook een tentamen, moet je ruim zien... Verder heb ik heeeeel erg honger en kan ik al bijna niet meer wachten!

klaskes schreef: Ik heb morgenochtend om 9 uur ook een tentamen, moet je ruim zien... Verder heb ik heeeeel erg honger en kan ik al bijna niet meer wachten!

haha, dat moet je ruim zien, goedzo Klaske, die gooien we er weer in! :)

@spelletjesvriend: sorry Erik ik kan er vanavond nie bij zijn. Kom binnenkort maar langs om te fifa-en!

- Martine H -

SPAC bedankt zeg, jullie hebben het promopraatje van erikp meer dan waargemaakt! Ligretto is bij nader inzien toch niet helemaal mijn ding en choco-tips(heten ze zo?) eten juist wel. De vorige keer ging Ligretto juist wel goed, raar dat mijn gaven elke dag weer anders blijken te liggen. Wie weet wat ik morgen wel/niet kan...

Ik vond het erg gezellig, blijft toch leuk zo' n avondje! SPAC bedankt!