Olympische Spelen in Turijn: wat verschrikkelijk fijn!
Een onderwerp gestart door Octr
+0
Naef
Wat een feest, wat een feest. Ooit door mij verslagen op het zware ijs van Kardinge maar nu alweer olympisch kampioen. Gefeliciteerd Marianne!
+0
Koos L
Fak jonge, die Snoep, Havinga en De Vries zitten nu dus gewoon in Turijn, hebben schaatsen en ijshockey gekeken. Mijn mailbox was vandaag gespamd met allemaal videoboodschappen van vannacht uit het Heineken Holland House, schijnt een tikkeltje te gezellig te zijn daar... 8)
Erben regeeert!
+0
Kiffen
Heb ook heel de tijd de tribunes afgetuurd, maar die lui zijn nergens te bekennen...en Friesinger mag er ook zijn hoor, wat een leuke en spontane meid is het toch...
Het gaat goed met Nederland, heujh!
+0
Rolv
Maar wel 'woest' jammer..
+0
minkcie
jammer hoor.. schiet letterlijk niet zo op bij de mannen.
En dat "we gaan even boodschappen doen" van Mart Smeets komt me ook de keel uit!
+0
Vriend Niels
Een open sollicitatie naar Talpa van de heer Smeet denk ik...
+0
Gerard
Olympische spelen in Turote: wat verschikkelijk klote!
+0
Sabine
Domdomdom! Bos 20e! Verschrikkelijk....
+0
King B
positief puntje: die amerikanen hebben iig geen goud
+0
Sjoerdtje
De Winterspelen zijn wat mij betreft tot nu toe heel boeiend. Vooral die onverwachte winnaars zijn leuk. Ik gun deze zege van Fabris wel in eigen huis, maar had idd ook wat meer verwacht van de Nederlanders.
Gelukkig zijn de Spelen nog niet afgelopen! Ik verwacht nog veel van Timmer en Wust morgen en dan zijn er ook nog de langste afstanden... :D
+0
Naef
minkcie schreef: jammer hoor.. schiet letterlijk niet zo op bij de mannen.
En dat "we gaan even boodschappen doen" van Mart Smeets komt me ook de keel uit!
Dat gaat wel redelijk vervelend worden ja, kan hij er niet een keer wat anders van maken?
+0
minkcie
Vanmiddag allemaal weer voor de buis!!
+0
Naef
Ik heb m'n geld ingezet op Timmer, m'n broertje op Wust, wordt dus nog spannend...
+0
HaJee
Als Timmer wint, ben je dan je broertje kwijt?
+0
Naef
Tsja, maar wel 1000 euro rijker. :D
+0
Sabine
Om 17.00uur gaat het beginnen toch?
+0
corrp
Als die starter nu maar niet te laat schiet
+0
Stieneke
Nog steeds Timmertje Timmertje!
+0
Sparrow
jammer jammer
+0
Hadewig
Hmm, ik kan geen tv kijken op 't moment. Wat is er gaande?
Wat een feest, wat een feest. Ooit door mij verslagen op het zware ijs van Kardinge maar nu alweer olympisch kampioen. Gefeliciteerd Marianne!
Fak jonge, die Snoep, Havinga en De Vries zitten nu dus gewoon in Turijn, hebben schaatsen en ijshockey gekeken. Mijn mailbox was vandaag gespamd met allemaal videoboodschappen van vannacht uit het Heineken Holland House, schijnt een tikkeltje te gezellig te zijn daar... 8)
Erben regeeert!
Heb ook heel de tijd de tribunes afgetuurd, maar die lui zijn nergens te bekennen...en Friesinger mag er ook zijn hoor, wat een leuke en spontane meid is het toch...
Het gaat goed met Nederland, heujh!
Maar wel 'woest' jammer..
jammer hoor.. schiet letterlijk niet zo op bij de mannen.
Een open sollicitatie naar Talpa van de heer Smeet denk ik...
Olympische spelen in Turote: wat verschikkelijk klote!
Domdomdom! Bos 20e! Verschrikkelijk....
positief puntje: die amerikanen hebben iig geen goud
De Winterspelen zijn wat mij betreft tot nu toe heel boeiend. Vooral die onverwachte winnaars zijn leuk. Ik gun deze zege van Fabris wel in eigen huis, maar had idd ook wat meer verwacht van de Nederlanders.
Gelukkig zijn de Spelen nog niet afgelopen! Ik verwacht nog veel van Timmer en Wust morgen en dan zijn er ook nog de langste afstanden... :D
Dat gaat wel redelijk vervelend worden ja, kan hij er niet een keer wat anders van maken?
Vanmiddag allemaal weer voor de buis!!
Ik heb m'n geld ingezet op Timmer, m'n broertje op Wust, wordt dus nog spannend...
Als Timmer wint, ben je dan je broertje kwijt?
Tsja, maar wel 1000 euro rijker. :D
Om 17.00uur gaat het beginnen toch?
Als die starter nu maar niet te laat schiet
Nog steeds Timmertje Timmertje!
jammer jammer
Hmm, ik kan geen tv kijken op 't moment. Wat is er gaande?