Wordt een ouderwetse meeting.. Jammer dat Friezinger/Pechstein (wie is wie nou?) Nederlands kan... Moet je ook nog uitkijken met wat je zegt :P

Nederlandse mannen hebben het ook netjes gedaan, even de rest afwachten...

Die commentatoren snappen ook gewoon niet dat Nederland liever tegen Rusland rijdt dan tegen de VS.

renskebuit schreef: Wordt een ouderwetse meeting.. Jammer dat Friezinger/Pechstein (wie is wie nou?) Nederlands kan... Moet je ook nog uitkijken met wat je zegt :P

Friesinger is dat leuke blonde vrouwtje, die ook nog eens Nederlands kan praten.

en vriendin van onze Ids!

Rinze snapt het al: de held uit Dearsum, die in 1998 goud op de 1000 meter en zilver op de 1500 meter pakte en die ook nog eens een schitterende techniek had.

@hdmaster: volgens mij rijden de nederlanders (mannen) in de kwartfinale liever tegen de Japanners ('daar wil iedereen tegen rijden') dan tegen de russen... Maar het zal wel goed komen denk ik. Verheijen, Kramer en Wennemars vormen een goed team. Bij de vrouwen is het afwachten of Paulien van Deutekom niet net zo'n stunt als Kleinsman, het zwarte schaap van deze Spelen, zal uithalen...

Ja, maar in die serie zag het er al naar uit dat ze niet eerste zouden worden, dus konden ze beter derde worden dan tweede, omdat ze met een tweede plaats tegen de VS moesten rijden.

Ik weet niet hoe het nu kwam dat die vrouwen niet goed reden, maar ik vond het wel een beetje matig. Had wel gedacht dat die Duitsers zouden winnen, maar had wel wat spannender verwacht.

Zonde om tegen de Duitsers te verliezen. Volgens mij kwam het vooral door de slechte en weinige overnames. Groenewold heeft 75 % op kop gereden, terwijl van Deutekom en Wust daar zo fris als een hoentje doodleuk achter bleven rijden.. Wel een mooie halve finale bij de mannen morgen trouwens: Nederland-Italie, mooi dat Hadrick eruit ligt.

Gelukkig geen penalty's, jammer dat Nederland zich niet persoonlijk op Hadrick kon wreken.

Poll: tegen Italiƫ het beste team of in de finale?

haha, wat verschrikkelijk fijn die olympische spelen in turijn, vooral voor je studiepunten of nie wouter :D

Tegen Italiƫ het beste team inzetten, van de drie die nog over zijn is dat de grootste tegenstander.
(ja ik ga me dr ook maar een keertje mee bemoeien ;) )

Ik vind alles best, van mij mag Italie zelfs winnen. Ik vind alles best, zolang Hadrick geen medailles meer haalt.

Roel0s schreef: haha, wat verschrikkelijk fijn die olympische spelen in turijn, vooral voor je studiepunten of nie wouter :D

Ik stond vanmorgen alweer om 8 uur naast m'n bed...

Iemand nog ijshockey gezien gisteravond? Lekkere wedstrijd tussen Rusland en Slowakije (3-5).

Ik heb de TV maar uitgezet, volgens mij kunnen we het beste de topictitel ook even aanpassen...

Kben der kapot van.

waardeloos....

jankend op de bank...

hoe gaat dat gezegde ook alweer? hoogmoed komt voor de val? :?

neej blokje komt voor de val