Feestcommissie VGSR

Amicae amicique,

In de week van de viering van de LVIIIe Dies Natalis der VGSR en de week waarin de liefde op allerhande manieren verklaard gaat worden i.v.m. 'le jour d'amour', grijpt de feestcommissie der VGSR deze beide gelegenheden aan om u te trakteren op een tweede amicaal feest in het Rotterdamsche. Onder het thema 'Rouge' nodigen wij u uit om op D.V. 10 februari a.s. een valentijn te scoren, danwel uw valentijn mee te nemen naar dit feest en uw liefdesrelatie wat op te leuken. Dit keer is er rekening gehouden met een studentikoos banksaldo, vandaar dat het bier nu voor 1, 60 te verkrijgen is. De entree bedraagt 3 euro. Dus: Trek uw rouge feestkleed aan en kom naar het feest!

De locatie is vanaf Rotterdam CS ongeveer 20 minuten lopen. U moet de Coolsingel aflopen en links gaan tot u bij station Blaak bent. Als u bij de kubuswoningen aankomt, bent u er al bijna.

Met amicale groet,

Ernst Prosman
Feestcommissie der VGSR

Die heb ik altijd het liefst met monopoly. (en wisten jullie dat Marita dat tot een paar weken terug voor dispuut nog nooit had gedaan?)

Waarom zeurt er niemand over BK op dinsdag enzo...

Feestje in Rotterdam, altijd leuk! Ook prima om vanaf dinsdag alvast een slaapritme op te bouwen tot aan de Dies.

Gewoon met je bk naar dat feest B-er-e-n-d, ik zie het probleem niet.

Maareuh als de camper van de familie Kuijsten gaat, ga ik ook. Zo niet... dan kan ik ook nogsteeds kiezen voor een week-ov ipv een weekend-ov. Hebben meer mensen het probleem dat ze niet kunnen kiezen? Ik heb dat dus wel en em daarom nog steeds niet afgehaald.

Gloeiende, gloeiende, wat een hitsig feestje.

@ hannah, je kan nu een week-ov doen, tot en met dat feestje. daarna wissel je 'm om voor een weekend als je dat wil, kost je iets van €14. Als je nu een weekend-ov doet kost het feestje je 2x een enkeltje van meer dan €19 ...

helaas heb ik al gekozen voor een weekend-ov ;)

TheoSikkema

Dat is nou eens alle mogelijkheden benutten:)

dat is handig; als het op het swingfeestje van de 15e niet lukt om te daten of gedatet te worden voor de dies, kan het altijd nog in Rotterdam...

N.B. Steendam

Rotterdam is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

kga alleen as de camper van familie kuijsten ook gaat, en ik heb uit btrouwbare bron dat die het niet meer gaat volhouden...kijk maar wat je er mee doet

N.B. Steendam schreef: Rotterdam is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

treintje hier, treintje daar!

Feestcommissie VGSR

Amicae amicique,

Hier even een reminder voor het amicale feest van de VGSR volgende week dinsdag. De entreeprijs is overigens vervallen, dus dat is weer mooi meegenomen.

Amicaliter,

Ernst Prosman

N.B. Steendam
UndahCovah schreef:
N.B. Steendam schreef: Rotterdam is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

treintje hier, treintje daar!

Overal zit paardenhaar,

treintje hier, treintje daar

Kijk daar loopt een adelaar

basgitaar en klapsigaar

N.B. Steendam
H3nQ schreef: Kijk daar loopt een adelaar basgitaar en klapsigaar

Foei, één tegelijk!

Webcie, H3nQ solliciteert naar een waarschuwing...

Moeder is de koffie klaar

Nee de taart is nog niet gaar

Hou eens op paupers.

Kruidenier, zijn de komkommers nog vers?