Hoi DrEC,
Ik eet morgen ook graag mee! Voor m'n eetgewoonten verwijs ik u graag naar m'n onderschrift.
+0
Marita
jessica en ik komen ook!
+0
Astoria
anders ik wel
+0
Agnes
Namens Nelian,:
"ik eet ook mee"
+0
Petrus
Ik eet ook mee.
+0
Nelian
Agnes schreef: Namens Nelian,:
"ik eet ook mee"
Oooh Agnes, dank!
Ja, ik eet ook mee. Als ik macaroni krijg eet ik niet maar zit ik wel aan tafel. Tot vanavond!
+0
Kiffen
Ik hou het nummer van de pizzaboer vanavond in de aanslag. Ik ben benieuwd, met zoveel mensen...
+0
RJ
Nelian schreef:
Agnes schreef: Namens Nelian,:
"ik eet ook mee"
Oooh Agnes, dank!
Ja, ik eet ook mee. Als ik macaroni krijg eet ik niet maar zit ik wel aan tafel. Tot vanavond!
Geen macaroni dit keer, dat mag alvast verklappen.
+0
Rienk
ik eet niet mee, in tegenstelling tot eerdere berichten
+0
BHoerma
vooruit ga ik ook ff de ichtiaan uit hangen met zo'n gezamelijk maaltijd, bosma moet trompetteren dus ik eet wel mee, maar indien nodig eet ik keffen zijn pizza op
+0
Kiffen
erpeebee schreef: maar indien nodig eet ik keffen zijn pizza op
Dan ga ik op je zitten.
+0
Vriend Niels
Ik hou niet van DREC maaltijden, dus ik eet niet mee.
+0
Arnold
Mijn waarde huisgenoot Bertjaap eet ook graag mee van de ongetwijfeld zeer goed smakende DREC-maaltijd, wat ook wel eens gezegd mag worden.
+0
Kiffen
Wikkende en wegende moet ik nu tegen de Drec zeggen dat ik niet zo geloof in een vol bord, dampende, lekkere shit. Ik meld me nu af. Ik heb ineens andere plannen.
+0
Vriend Niels
Given schreef: Wikkende en wegende moet ik nu tegen de Drec zeggen dat ik niet zo geloof in een vol bord, dampende, lekkere shit. Ik meld me nu af. Ik heb ineens andere plannen.
Nog nooit iemand zo makkelijk overgehaald...
+0
Leanne
En nog een uurtje voor de deadline...
Hannah en ik geven ons ook nog even op!
+0
Arend
jammie, mag ik ook?
+0
Animal
Hierbij de volgende inschrijvingen:
-Date Jan
-Rutger
Hoi DrEC,
Ik eet morgen ook graag mee! Voor m'n eetgewoonten verwijs ik u graag naar m'n onderschrift.
jessica en ik komen ook!
anders ik wel
Namens Nelian,:
"ik eet ook mee"
Ik eet ook mee.
Oooh Agnes, dank!
Ik hou het nummer van de pizzaboer vanavond in de aanslag. Ik ben benieuwd, met zoveel mensen...
Geen macaroni dit keer, dat mag alvast verklappen.
ik eet niet mee, in tegenstelling tot eerdere berichten
vooruit ga ik ook ff de ichtiaan uit hangen met zo'n gezamelijk maaltijd, bosma moet trompetteren dus ik eet wel mee, maar indien nodig eet ik keffen zijn pizza op
Dan ga ik op je zitten.
Ik hou niet van DREC maaltijden, dus ik eet niet mee.
Mijn waarde huisgenoot Bertjaap eet ook graag mee van de ongetwijfeld zeer goed smakende DREC-maaltijd, wat ook wel eens gezegd mag worden.
Wikkende en wegende moet ik nu tegen de Drec zeggen dat ik niet zo geloof in een vol bord, dampende, lekkere shit. Ik meld me nu af. Ik heb ineens andere plannen.
Nog nooit iemand zo makkelijk overgehaald...
En nog een uurtje voor de deadline...
Hannah en ik geven ons ook nog even op!
jammie, mag ik ook?
Hierbij de volgende inschrijvingen:
-Date Jan
-Rutger
Ik kom ook
Ik ook