adamroorda

Hallo donzige GSV´ers,

Ergens in oktober vertrek ik voor in ieder geval een half jaar naar Deventer. In de weekenden kom ik nog wel eens in Grunn maar doordeweeks ben ik in De’emter wat betekent dat m’n huis in die tijd in ieder geval doordeweeks leeg staat. Echt zonde want het is een vreselijk mooi huis. Daarom verhuur ik ´m voor een vriendenprijsje in die periode (maar vanaf iets eerder of tot later mag ook).

Het huis staat aan de Snelliusstraat 79 en is 5 minuten fietsen van soos, wat uiteraard ook de hele reden is dat ik dat ding daar gekocht heb. Naast van mijn doordeweekse afwezigheid, valt er te genieten van een huis van 78m2 met 2 slaapkamers (waarvan 1 heulemaal van jou alleen), een woonkamer met bank, TV en studeer-/eettafel, een badkamertje met douche, een toilet, een keuken en een kelder. Gewoon dingen die een huis heeft. Verder kun je gebruik maken van een balkonnetje vanuit je kamer, een nauwelijks verzorgde maar redelijk grote tuin en een galerij.

Het precieze moment van betrekken en kosten per maand valt nog te bepalen want ik weet niet zo goed wanneer ik precies wegga en hoe duur huren tegenwoordig is. Maar ik ben niet heel streng aangaande dat soort dingen dus laat dat je niet tegenhouden.

Mocht je interesse hebben, mag je me op elke mogelijke manier contacten maar telefoon is tegenwoordig een veelgebruikte: mijn nummer is 0646514994.

Laaaater,
Adam

Bump

€2,50

Kom je ook gezellig hospiteren Jasper?