Uberhaupt, SPSS, what the....

Vanavond trouwens Eurosonic, supertof! Ook zonder kaartje zijn er leuke dingen te zien trouwens.

Frans Duijts. Volkskrant: Frans Duijts (30) was de meest gedraaide artiest in kroegen in 2009. Het wordt een hele grote.

Frans Duijts - Jij denkt maar dat je alles mag van mij

Of René Schuurmans, ook zo'n Topper in spe.

René Schuurmans - Laat de zon in je hart

ik wist dat het nog ging gebeuren, die jaarwisseling is langs me heen gegaan maar ik zal het vanaf nu onthouden. Bedankt voor de vlotte uitleg.

Eind vorig jaar is er een tweede album uitgebracht van Noah and the Whale. Dat belooft een goed album te zijn.

Hier Love Of An Orchestra:

Oeh, dat is inderdaad wel mooi, heb het album ook net gedownload.

Het nieuwe album van Paolo Nutini (om maar even heel wat anders te noemen) is trouwens ook een aanradertje. Neem nu bijvoorbeeld .

MdR schreef: Laten we dit topic eens even nieuw leven inblazen, want het zou toch jammer zijn als we nieuwe muzikale ontdekkingen niet met elkaar zouden delen. Ja toch?! Hup, ik ben al op het spits aan het kauwen. Aanraders: Mathijs Leeuwis (www.myspace.com/mathijsleeuwis) Nederlandstalige blue's van brabantse bodem Robbie Williams - Swing when you're winning (album). Fantastische jazz, het best te vinden via www.grooveshark.com Tchaikovski - Violin Concerto in D Major, uitgevoerd door Janine Jansen Nederlands beste violiste, ook het best te vinden via www.grooveshark.com En als extraatje: KT Tunstall - Big Black Horse Hele sterke live-uitvoering van Big Black Horse, te zien op http://www.dumpert.nl/mediabase/13095/1 ... horse.html Tot zover, gooi lekker je muziek online.

Nog eentje voor het rijtje aanraders:

Mumford and Sons - Sigh No More

Va Va Voom schreef: Nog eentje voor het rijtje aanraders: Mumford and Sons - Sigh No More

!!!!!!!!!!111

En doe dan ook maar gelijk Fleet Foxes!

En natuurlijk

Herbsgarden
C.A. schreef: En natuurlijk

Hey, daar zat ik vroeger ook bij. Maar toen heette het nog 'Christelijk Drachtster Kinderkoor 'De Triangel''.

Heel gek nummer. Vooral als je de vertaling ernaast leest.

En

The lonely island heeft ook een paar nummers waar justin timberlake in verstopt zit. Heel erg grappig.

Even wat treurig muzieknieuws, het lang niet onaardige bandje Room Eleven trekt de stekker eruit:

Erg jammer, ze hebben flink wat leuke nummertjes geschreven!

eva mariëtte

Ik las het ook idd, maar de zangeres gaat zelf een carriere beginnen.. Dus we kunnen gelukkig blijven luisteren naar Janne Schra!

Infamous angel

Een absolute aanrader:

Of wat ook goed en nog redelijk onbekend is. Ze werd aangekondigd als 'rising star' live gezien en swingend. Vandaar nog 1

Wat ook lekker klinkt is met leuke teksten

En als laatste Emily Haines in

Nog een tof bandje gespot op Eurosonic. Met songs die al bijna net zo goed zijn als de bandnaam:

eva mariëtte

Voor de liefhebber, helaas zonder gately......... http://www.youtube.com/watch?v=9n8fxrejX78

N.B. Steendam
Infamous angel schreef: Een absolute aanrader:

Mooi!

N.B. Steendam schreef:
Infamous angel schreef: Een absolute aanrader:

Mooi!

Mooi, maar na twee keer luisteren wordt het een beetje vervelend.
eva mariëtte schreef: Voor de liefhebber, helaas zonder gately......... http://www.youtube.com/watch?v=9n8fxrejX78

Ik luister 'em al de hele ochtend en ik voel me weer helemaal 9 :)