+0
C.A.
Oh hoe spannend allemaal. Nog fans van de Witgrijze Tonguitstekende Ubermartelaar? Of is iedereen van de knuffelafro-amerikaan?
82-34 nu....
297-139 volgens cnn. Barack aan de macht. Frapant, want zoals Fokke en Sukke al zeiden:
Slaap lekker
Heb tot de uitslag van 5 uur gekeken, wel vermakelijk. De eerste paar uur van het NOS programma vond ik erg goed/leuk/vermakelijk. Sowieso beter dan elke minuut de 'exit polls from State X' wéér als ware het hot news te presenteren, zoals CNN en enkele andere zenders.
Goed verhaal!
Ik heb zojuist genoten van Obama's overwinningsspeech. Zijn jullie ook allemaal zo benieuwd of hij de verwachtingen gaat waarmaken?
Maar mijn eigenlijke interesse gaat uit naar de 'Obama-speech contest'. Antuma vertel, hoe is het je vergaan? En heb je ook een online-filmpje waar we het kunnen bewonderen?
Obama gefeliciteerd en Charles Groenhuijsen, wat ben jij vermoeiend.
Ik vond het juist andersom. Ik vond het heerlijk om te zien wanneer er wat gebeurde en welke verwachtingen er waren t.o.v. eerdere verkiezingen.
Juist bij de NOS vond ik dat er weinig te doen was en dat ze maar wat Amerikaanse Nederlanders bij elkaar hadden gesleept om het programma vol te krijgen.
Klopt, Marc Chavannes was de enige die verstand van zaken heeft. Leuk om op die manier zelfs om 4.00 uur 's nachts college te volgen vanuit je kamer.
Hebben jullie de Starwars scene op CNN ook gezien?
Ik vond het een mooie nacht. heb tot een uurtje of 5 gekeken. Ik hou wel van exit-polls en progroses, dat had wat meer gemogen van mij. Verder vond ik het sfeertje wel heel erg pro-obama. Iets objectiever mag best.
Ik heb me er weinig in verdiept... Maar mijn gevoel zei ook Obama... Dus in dat punt heeft Henderi wel gelijk, dat het iets objectiever mag.
Joepiedepoepie.
Ik ben in de categorie 4-6 geëindigd. De opsmuk van mijn verhaal was minder goed dan van de andere drie (handshake, muziek, bodyguards, attributen) etc. Leerpuntje. Verder was het erg leuk om te doen!
Verder geen filmpje.
Wat was die Chavannes een saaie kerel Octr. Verstand van zaken is oke, maar een beetje snelheid in zo'n verkiezingsshow mag best. Het is potverdikkie geen NOVA.
Regeren is vooruitzien zullen we maar zeggen, wie praat er nog over 2008?
http://www.economist.com/daily/chartgal ... tures_box3Ik mis wel een belangrijke kandidaat: The Governator is al twee jaar aan het campagnevoeren.
The Governator kan echter nooit president worden, aangezien hij niet in de VS is geboren...
Marc Chavannes liet bij Inleiding in de Journalistiek nog een mooi zien met Obama's stafteam. Via de knop 'More', onder het filmpje, kom je bij een artikel uit Vrij Nederland waar je ook een interessant kijkje achter de schermen van de Democratische campagne krijgt.
(oud) nieuws over Obama. Puik stukje journalistiek werk.
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/184882Prachtig!
Haha, zeker mooi stukje.
ja, wy kinne
briljant