Lieve GSV'ers,
De GSV bestaat al vele jaren en in al die jaren wordt er veel gemaakt. Jaarbundels, pacobundels en spullen van de Senaat worden vaak goed bewaard in ons geliefde archief. Toch zijn er ook veel regio's en clubjes die ook dingen maken. Vaak blijft hier weinig van bewaard. Een gedeelte beland op de muur van de wc totdat er teveel gele spetters op zijn gekomen en het wordt weggegooid. Dit is natuurlijk jammer, want hiermee gaat er een stukje geschiedenis verloren. Als nieuwe archivaris wil ik graag nog zoveel mogelijk redden, want vaak is dit leuk om te bewaren voor de huidige en volgende generaties. Zo is er vorig jaar een Paarse biermeter en een blauw kampen boek ingekomen. Dit is echter nog veel te weinig.
Daarom de oproep: wie heeft nog iets van de volgende zaken thuis liggen:
Attributen van de oude (of nieuwe) regio's
Verkiezingsposters (het liefst geprint) of andere posters van bijvoorbeeld tijdens het novitiaat
foto's van de novieten die je altijd mag meenemen om thuis op te hangen
speeches van het één of ander (is bijna niets van bewaard)
(jaarverband of regio etc.) vaandels en vlaggen
En al het andere wat ook maar iets met de GSV te maken heeft. Beter te veel dan te weinig.
Jaarverbands en regiokleding
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Frederik Boersema
archivaris h.t.
Ik heb bijvoorbeeld nog wel een postertje van de gewraakte Oh Oh Chersoos...
Er hangt hier nog een heel mooi vaandel van regio C (Vies is C-ker lekker). Wanneer ik bedank gaat 'ie meteen naar het archief.
Ik heb een tas met originele SIC-cartoons, een Tayros-shirt, oude flyers en nog veel meer in een tas aan Maarten gegeven. Maar die tas ligt nu in de keuken van soos.
Heb je hier een printje van en kun je er dan wat achtergrondinformatie bij op zetten?
Is die nog heel?! :twisted:
Ik heb nog wel een lustrum XL panini plaatjes spaarboek..
Zitten er ook veel stickers in? Die in het archief is bijna nog leeg.
Zijn gekrompen paarse CH-truien ook welkom?
Weet ik niet, maar volgens mij had ik al mijn stickers nog bewaard.. als ik die nog heb krijgt het archief die. Denk dat vrij veel oudjes nog wel stickers hebben liggen..
Dat is ook een goede. Jaarverbandskleding is ook welkom. Tot nu toe hebben we alleen een dicreos trui, dus die is van harte welkom.
Rolv vanaf wanneer vind jij mensen bij de oudjes horen? Ik heb namelijk ook nog een aantal stickers liggen en voel me nog jong en fruitig.
Vent, dat is een bedankbrief geschreven op een jaarverbandstrui, losse stinkende capuchonunits zonder het heilige geschreven woord hoeven echt het archief niet in.
Om Pytric tevreden te stellen is het wel handig om even het jaar van ontgroenen en wie je bent erop te schrijven en een leuke anekdote.
Ik heb ook nog wel ergens van die stickers, zal ze eens opdiepen.
Ik heb:
Dat klinkt als een grote schatkamer.
Hee! Anders geef je die gewoon even niet weg.
Iedereen die bij lustrum 2006 was is nu oud...
Ik heb twee sics uit het archief gestolen. Het was materiaal dat niet openbaar mocht komen ten tijde van de Regionale herindeling o.l.v. Senaat Van Dijk. Nu mogen ze het archief wel weer in.
Wat voor artikelen dan?
Zijn dat de SICs waaruit blijkt dat we het volledige senaatsjaar van Senaat Kamphuis hebben gekopieerd?
Dus als ik mn trui voorzie van een pakkende bijbeltekst dan is hij wel welkom?