+0
Pieternel
Stichting Aktie Benin organiseert:
Benefietconcert: Mission to Benin
Als afscheid van Marjan Kroone
Vrijdag 10 september 2004
Trefcentrum Bedum
(prof. Mekelstraat 1-5)
Met optredens van:
Ibrahim
TREMOR
Regius of Magniloquence
Pieternel
Aanvang: 21:00 uur
Zaal open: 20:30 uur
Entree: € 5,00
(Gaat in zijn geheel naar het goede doel)
Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door:
Het Trefcentrum
schildersbedrijf Bol
Installatiebedrijf Wiersema
Knol daksystemen
schildersbedrijf Dijkema
bouwbedrijf De Roo
tuincentrum Eldorado
Aangezien ik geen vrienden heb die alto zijn, wil ik hier mijn prangende vragen plaatsen:
Wie is Marjan Kroone? Wat gaat er in Benin gebeuren?
Eh.... Ten eerste heb ik geen idee wie Marjan Kroone is. Ik kan slechts raden: zij gaat daar stichtelijk werk uitvoeren en er zijn blijkbaar mensen die haar met een zak geld naar daar willen zien vertrekken. Verder ben ik in onkunde gelaten door de organisatie. Ik speel er alleen maar. Maar komt allen, we willen Marjan natuurlijk niet met lege handen zien vertrekken!
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal van af wat voor 'werk' deze Marjan daar gaat uitvoeren...
en wat voor een kunstje kunnen we daar van jouw verwachten? ("speel"vind ik nog een beetje vaagjes)
volgens mij is dit het trouwens.....
Ja, je kent het wel, meisje met gitaar en piano enzo. Overigens wordt ik tevens begeleid door een jonge en buitengewoon getalenteerde muziekwetenschapstudent uit Amsterdam!! En dames: hij is nog vrijgezel!!
Wie Marjan is...
lees (ook) je hier... ;)
Goed speurwerk, jongens!
Dat maakt het allemaal een stuk aantrekkelijker. Denk dat ik wel even langs kom.
Ik kom ook!
Marjan Kroone vroeg of iemand het volgende namens haar op het GSV-forum wou posten:
't Was een geweldige avond, jongens! Maar Marjan vroeg zich wel de hele avond af waar Roodkapje was, want die zou nog komen! Dus Roodkapje, waar was je?
Die was vast naar Grootmoeder, koekjes brengen in het Bos. ;)