Vorig jaar is het bij een goed voornemen gebleven om zomerbk te volgen, dit jaar maar eens de daad bij het woord voegen. Is dat niet een beetje de kern van Jakobus? ;)

Vanaf hoe laat staat de koffie klaar?

Christine Vreugd

Ik weet nog niet of ik kom... ga niets beloven, laat het maar een verrassing blijven. Misschien ga ik wel daden doen in plaats van woorden, vanavond. Ofzo...

Ik ben er ook weer bij vanavond.

Ha, gezellig! Vanaf 20:00 staan de koffie en thee klaar, wil graag rond 20:30 beginnen. Later binnen komen rollen kan natuurlijk altijd, prima. :) Jakobus 3 staat op het programma, dat voor de voorstudie en om te stimuleren de daad bij het woord te voegen. Ennn... ik zal nog een lekkere reep chocola inslaan! Bier, chips en dat soort spul heb ik al, mocht je dat nog over kunnen halen om te komen. Tot zo!

Volgende week ben ik er ook bij, Ellie. ;)

Umpf, het gaat 'm toch niet meer worden voor mij, ik ben uitgeput en duik heel vroeg mijn bed in... Fijne avond, en volgende week ben ik erbij!

Christine Vreugd

Bedankt weer allemaal! Ik vond het een mooie avond.

Was goed, bedankt iedereen. En ik heb hier nog een chocoladekoekje gevonden! :D

Hoogtepuntje: Sjoerdtje die een fles wijn met een draaidop open probeert te maken met een kurketrekker.

Christine Vreugd

En vertelt dat ze wiet heeft gerookt... eh... opgesnoven (of was het nu geroken?)

:oops:

Geen commentaar...

ook in Afrika heerst de groepsdwang dus... Bijzonder dat Sjoerdtje daar voor zwicht!

Vandaag ontdekt dat de verleden tijd van ruik, rook is.
En dat de verleden tijd van rook, rookte is.

Misschien dat dit de kwestie wat opheldert. ;)

Je zei toch echt rook-te... ;)

Staat volgende week Jakobus 5 op het programma of doen we iets anders? Zo ja, wie heeft er een idee?

Christine Vreugd

Waarom niet Jacobus vijf? Volgens mij kan dat nog wel een interessante discussie opleveren (tip: lees uit Meer dan Genoeg het hoofdstuk over gebedsgenezing...). Maar ik sta ook open voor andere onderwerpen....

Het mag in elk geval nog steeds bij mij.
Waar het over zal gaan maakt mij niet heel veel uit. Misschien wel zo leuk om Jacobus gewoon af te maken aangezien daar mee begonnen is.

Nog voorkeuren voor lekkernijen en dergelijke?

Vind het allemaal prima, vond het alleen een beetje een kort hoofdstukje... ben er D.V. wel bij denk ik ;)

@ Ellie: doe maar Friesche Vlag koffiemelk...

Christine Vreugd

Chocola?

Morgen is het alweer zover!!!
Ik denk dat we maar gewoon hoofdstuk 5 moeten doen van Jacobus.
Kort maar krachtig ;).

Ik zal zorgen voor het lekkers, en om 20 uur staat de koffie klaar en dan kunnen we rond 20.30 beginnen.

Tot dan!

ik kom ook nog wel ff langs. moet weer tot 8 uur werken dus misschien kom ik pas rond 9 uur en anders half 9.

Yes, ik ben er ook weer bij.