Christine Vreugd

In de zomermaanden is er 's morgens geen dienst in de Columna, en 's middags ook niet, maar 's avonds dus wel. Anders moet je naar de Oosterkerk of de Jeruzalemkerk gaan (zie www.gvgroningen.nl). Maar goed.. beetje off-topic.

Vakantiedienstregeling dus. 8)

Leuk, ik ben er iig vanavond bij. Maar dinsdag zeker ook bij Sietske.

Ik ben er morgen ook weer bij

Morgenavond is iedereen welkom @ Briljantstraat 40,
Vanaf 20.00 staat de koffie klaar, en het lijkt me leuk om het 2e hoofdstuk van Jakobus te behandelen.
Tot morgen!

ook ik zal erbij zijn!

Maaike en ik komen ook. We zullen er rond 21.00 uur zijn gok ik.
Tot vanavond!

En ik kom ook nog!

Hey mensen, bedankt! Dat was een hele mooie avond. Gaaf!

Tof dat jullie vanavond allemaal durfden te getuigen van jullie geloof, daar heb ik heel veel aan gehad!

Daar sluit ik me helemaal bij aan, ik vond het ook heel erg tof!

Beetje jammer dat ik nu nog wel net even heeelemaal natgeregend ben, maar ach, dat heb je soms.

Was goeie avond, bedankt!
Volgende week mag het bij mij, trouwens. Hoofdstuk 3 doen dan?

Christine Vreugd

Ik vond het ook een toffe avond! Echt heel opbouwend. En genoeg stof tot nadenken...

Ik ben er weer bij, volgende week!

Ik vond het een erg mooie avond. Ik vond het mooi om samen uit de bijbel te lezen, te bepreken en samen te bidden. De komende 2 weken kan ik er helaas niet bij zijn, maar ik wens jullie goede avonden!

Komen er morgen wat mensen? Kan ik daarmee rekening houden met boodschappen nl.!

Ik ben er weer bij, graag iets met chocola. ;)

ik denk ik ook.. moet tot 8 uur werken, en het ligt er even aan welke trein ik dan kan halen. ik ben er op z'n laatst om 9 uur.

Ik kom ook maar eens een keertje.
Ik lus ook wel chocolade :D

Ik kom ook, koffie graag.

Hoi, ik kom morgen waarschijnlijk ook; eerst werken, dus ben er rond 21u.
Ik sluit me aan bij de wensen van Klaske en Harm, een kopje koffie met een stukje chocolade lijkt me heeeeerlijk! :wink:

ohoh, dubbele afspraak!
Daarom het volgende voorstel:
Volgende week dinsdag mag ZomerBK wel bij mij!

Tot dan!