Ik denk dat ik dr ook maar eens bij ben.

wie war´s leute? alleen al door het lezen van het forum krijg ik al weer zin om bezig te gaan met het geloof dat ons samenbindt. volgende week ben ik er ivm vakantie helaas weer niet bij, eerste dinsdag van t novitiaat, als er dan nog bk is, dan wel.

Volgende week is de KEI-singin. Besloten is het bk-avondje te verruilen voor een avondje lofprijzing. Gezonde variëteit, zeg maar.

Om antwoord te geven op je andere vraag: we hebben dus 1 Johannes behandeld. We zijn de tekst bijlangs gegaan en hebben puntjes er uit gepikt die ons opvielen/aanspraken/ofzo. Was wel een mooi avondje. Johannes (?) weet het scherp te zeggen...

Het lijkt me trouwens sowieso wel tof om een after-novitiaatsmaandag-bk te fiksen.

Ideetje om dit weer op te starten?! Ik ben volgende week niet in de stad, maar wil zeker wel op een paar dinsdagavonden BK volgen in de zomer. Als er voldoende animo is, mag het ook wel een keertje bij mij...

Goed bezig, Sjoerdtje! Lijkt me een goed plan. Zelf zou ik willen kijken of het mogelijk is een zomerkring met de regio te houden. De vraag is dan of daar voldoende animo voor is...

Goed idee. BK rules. Kun je alvast wat wennen aan vreemde gezichten op je BK. :P

Christine Vreugd

Ik ben ook voor! Beviel me erg goed vorig jaar.

Komende dinsdag is er ZomerBK in Huize Jeruzalem. Om acht uur staat de koffie al bijna klaar. Ter behandeling staat de brief van Jakobus.

Komt allen!

(Gelieve u wel even aan te melden per mail/post)

Christine Vreugd

Ik kom wel, maar iets later (ergens tussen half negen en negen uur)

Ik denk dat ik er dit keer ook wel bij ben

Om de vakantiedip te voorkomen ben ik d'r ook bij dinsdag.

mij ook als het nog kan

Harm, bedankt voor de accomodatie! Gaat het al beter met je nek?
En rienk, volgende keer bij jou?

Mwoah.

Rienk zit op het moment nog in het zuiden, en ik vraag me af of hij voor maandag gaat reageren. Misschien kunnen we misbruik maken van Nieks kamer in zijn afwezigheid. Wat jij, HT? En anders is Saffier 220 alsnog een optie, dat stimuleert misschien beide huisgenoten tot opruimen. ;)

Resumerend, ik heb hier nog een Bijbel liggen, deze behoort toe aan amice Veenhof.

Heeej ik ben komende dinsdag ook in de stad, en het lijkt me leuk om naar zomerbijbelkring te gaan. Het mag wel bij mij thuis, is er al iemand met een onderwerp die de avond wil leiden?

Klopt! Ik kom hem dinsdag (denk ik) wel even ophalen. Ik ben er de komende 2 weken niet bij met ZomerBK...

Is goed, doe maar een belletje. :)

@ Sietske: we waren de vorige keer bezig met Jakobus, en hebben hoofstuk 1 behandeld. Daarmee zouden we dus verder kunnen gaan. Of iemand moet nog een tof idee hebben...

Sowieso super dat we bij jou kunnen zitten; ik ben erbij!

Ik hoop dat het mij ook lukt. Jakobus verder behandelen lijkt me een goed idee!

Christine Vreugd

Ik ben er ook weer bij! Enne, morgenavond preek over Jacobus in de Columnakerk... be there;-)

Huh, sinds wanneer zijn er 's avonds diensten?

Leg uit?