Probleempje. De grote kamer zit hier op slot en de sleutel bevindt zich in Limburg. Dus: wie wil zijn/haar kamer voor bk beschikbaar stellen? Ik wil om het een beetje goed te maken nog wel een grote pot koffie meenemen.
Edit: als je al tot 1 Petrus 4: 9 bent gekomen, is het niet heel moeilijk meer :).
+0
Ursa
:lol: :lol: :lol: ... ik dacht dat Fop er zelf ook bij zou zijn.
Maar het kan prima bij mij, met als drempel dat het niet retelaat moet worden, aangezien ik een huisgenote heb die met de zon opstaat. Ruim ik nog ff op. Als het niet te veel moeite is mag je wel koffie meenemen. Die van mij is trouwens heel lekker. Je mag ook gewoon suiker meenemen; het zou kunnen dat we daar een tekort aan krijgen. Samengevat:
Vanavond ZomerBK @ Huize Jeruzalem, v.a.c.a. 20 u wordt er koffie gezet!
Hoort ende seght het voort!
+0
Armani
Ik moet te hard nadenken om te verzinnen wat v.a.c.a betekent. Maar ik moet me helaas nog even afmelden voor vanavond, ben nog niet in Stad. Jullie een fijne avond!
+0
Ilja
Volgens mij moet het zijn v.a. ca.
+0
Ursa
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. ;)
+0
Octr
Hartstikke mooi, Harm! Ik neem wel suiker mee.
+0
Christine Vreugd
Toch was de Saffier handiger geweest. Als ik nog zin heb kom ik rond half tien nog wel binnenvallen.
+0
Marita
ik kom ook nog wel even langs...
+0
Julian
Ik misschien ook. Ik ben sowieso later.
+0
Ursa
BUMPert.
Zijn er nog plannen voor morgenavond? Volgens mij kan het nu wel bij Fop en Maurice.
+0
Armani
Fijn hoe jij altijd de kamer van een ander openstelt :wink:
Als ik geen regionale bk voor elkaar kan krijgen kom ik zeker langs!
+0
Cobie
Maurice is er niet, heeft E&R dacht ik.
Weet nog niet of ik er bij ben.
+0
Christine Vreugd
Het mag anders wel bij mij. Vanaf een uur of acht. Als het tenminste niet erg is dat ik rond twaalf uur iedereen eruit schop. Dan ben je vast gewaarschuwd.
Kan er dan iemand iets voorbereiden ofzo? Of heeft iemand een onderwerp?
+0
mazzhijs
ik heb geen onderwerp, maar ik ben er wel bij vanavond, lijkt me wel handig als iemand wel wat weet...
+0
Christine Vreugd
Het lijkt mij wel leuk om een keer één van de brieven van Johannes te lezen. Misschien is dat een idee?
Wie gaan er nog meer komen?
+0
Armani
Waarschijnlijk ik wel, het schiet nog niet echt op met Geel...
+0
mazzhijs
ik stem voor christine, bij gebrek aan ene ander onderwerp sowieso...
+0
Christine Vreugd
Ok, vanavond vanaf acht uur is er bij mij (saffier 184) koffie. Het onderwerp is: 1 Johannes.
dat wordt laat eten! geef toe, wel heel zomers.
Probleempje. De grote kamer zit hier op slot en de sleutel bevindt zich in Limburg. Dus: wie wil zijn/haar kamer voor bk beschikbaar stellen? Ik wil om het een beetje goed te maken nog wel een grote pot koffie meenemen.
Edit: als je al tot 1 Petrus 4: 9 bent gekomen, is het niet heel moeilijk meer :).
:lol: :lol: :lol: ... ik dacht dat Fop er zelf ook bij zou zijn.
Maar het kan prima bij mij, met als drempel dat het niet retelaat moet worden, aangezien ik een huisgenote heb die met de zon opstaat. Ruim ik nog ff op. Als het niet te veel moeite is mag je wel koffie meenemen. Die van mij is trouwens heel lekker. Je mag ook gewoon suiker meenemen; het zou kunnen dat we daar een tekort aan krijgen. Samengevat:
Vanavond ZomerBK @ Huize Jeruzalem, v.a.c.a. 20 u wordt er koffie gezet!
Hoort ende seght het voort!
Ik moet te hard nadenken om te verzinnen wat v.a.c.a betekent. Maar ik moet me helaas nog even afmelden voor vanavond, ben nog niet in Stad. Jullie een fijne avond!
Volgens mij moet het zijn v.a. ca.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. ;)
Hartstikke mooi, Harm! Ik neem wel suiker mee.
Toch was de Saffier handiger geweest. Als ik nog zin heb kom ik rond half tien nog wel binnenvallen.
ik kom ook nog wel even langs...
Ik misschien ook. Ik ben sowieso later.
BUMPert.
Zijn er nog plannen voor morgenavond? Volgens mij kan het nu wel bij Fop en Maurice.
Fijn hoe jij altijd de kamer van een ander openstelt :wink:
Als ik geen regionale bk voor elkaar kan krijgen kom ik zeker langs!
Maurice is er niet, heeft E&R dacht ik.
Weet nog niet of ik er bij ben.
Het mag anders wel bij mij. Vanaf een uur of acht. Als het tenminste niet erg is dat ik rond twaalf uur iedereen eruit schop. Dan ben je vast gewaarschuwd.
Kan er dan iemand iets voorbereiden ofzo? Of heeft iemand een onderwerp?
ik heb geen onderwerp, maar ik ben er wel bij vanavond, lijkt me wel handig als iemand wel wat weet...
Het lijkt mij wel leuk om een keer één van de brieven van Johannes te lezen. Misschien is dat een idee?
Wie gaan er nog meer komen?
Waarschijnlijk ik wel, het schiet nog niet echt op met Geel...
ik stem voor christine, bij gebrek aan ene ander onderwerp sowieso...
Ok, vanavond vanaf acht uur is er bij mij (saffier 184) koffie. Het onderwerp is: 1 Johannes.
sorry, ben er deze keer niet bij. Fijne avond!