ik hoor net dat we de brief aan de kolossenzen eindelijk maar toch gaan behandelen.
+0
Octr
Dat hoor ik ook net. Met of zonder waterpistool trouwens?
Edit: HT, van wie hoorde je dat? Of kwam dat uit je eigen duim?
+0
zmith
Goed ik kom ook wel langs. Tot zo.
+0
HT
ik correspondeer met de paus via email. daarom weet ik dat soort dingen.
+0
Octr
Oke, ik dacht al.
+0
els b
Oranje-BK, bedankt voor de mooie avond! Zeer gevarieerd: van alle deuren langs de Saffier afgaan tot Oskar in de Bres. Mooi.
+0
Cobie
Hatseflats, wat was dit een slopende avond zeg!! Heel veel plezier nog, ik ga slapen...
+0
N.B. Steendam
Nou, dankjewel. Ik ga ook slapen.
+0
Octr
Oioioi, het moet niet gekker worden. Saffier 156, bedankt voor alles. Het was een bijzondere avond.
+0
HT
voor zover ik heb meegekregen wel, ja! in mijn dromen hoorde ik zo nu en dan een Maurice H. lachen en een Loes D. smeken om een tondeuse. Rare combi trouwens. Naja.
Maareeuh volgende week weer, dus! Saffier 194, chez Fop et Maurice.
+0
Ursa
Daar hoop ik ook bij te zijn. Dat u het ff weet.
+0
Cobie
Ik ben er ook weer bij! Wat gaan we behandelen?
Mausie, ga je nog voor ons koken?
+0
Octr
Nee, CoCo, ik ga niet voor jullie koken. Wat dachten jullie van 1 Petrus? Ik wil best even iets voorbereiden trouwens.
+0
Cobie
Prima!
+0
Rinze
Ik zal er morgen ook zijn. De eerste brief van Petrus is erg interessant.
+0
Christine Vreugd
Ik kom denk ik rond half tien ook nog even langs.
+0
HT
ik ben er ook bij, tot 11 uur.
+0
Armani
Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd ook weer in de stad, en zelfs op de saffier. Hoe laat mogen we binnenstormen?
het is zonder eten, welkom vanaf 20.00 uur :D
ik hoor net dat we de brief aan de kolossenzen eindelijk maar toch gaan behandelen.
Dat hoor ik ook net. Met of zonder waterpistool trouwens?
Edit: HT, van wie hoorde je dat? Of kwam dat uit je eigen duim?
Goed ik kom ook wel langs. Tot zo.
ik correspondeer met de paus via email. daarom weet ik dat soort dingen.
Oke, ik dacht al.
Oranje-BK, bedankt voor de mooie avond! Zeer gevarieerd: van alle deuren langs de Saffier afgaan tot Oskar in de Bres. Mooi.
Hatseflats, wat was dit een slopende avond zeg!! Heel veel plezier nog, ik ga slapen...
Nou, dankjewel. Ik ga ook slapen.
Oioioi, het moet niet gekker worden. Saffier 156, bedankt voor alles. Het was een bijzondere avond.
voor zover ik heb meegekregen wel, ja! in mijn dromen hoorde ik zo nu en dan een Maurice H. lachen en een Loes D. smeken om een tondeuse. Rare combi trouwens. Naja.
Maareeuh volgende week weer, dus! Saffier 194, chez Fop et Maurice.
Daar hoop ik ook bij te zijn. Dat u het ff weet.
Ik ben er ook weer bij! Wat gaan we behandelen?
Mausie, ga je nog voor ons koken?
Nee, CoCo, ik ga niet voor jullie koken. Wat dachten jullie van 1 Petrus? Ik wil best even iets voorbereiden trouwens.
Prima!
Ik zal er morgen ook zijn. De eerste brief van Petrus is erg interessant.
Ik kom denk ik rond half tien ook nog even langs.
ik ben er ook bij, tot 11 uur.
Waarschijnlijk ben ik tegen die tijd ook weer in de stad, en zelfs op de saffier. Hoe laat mogen we binnenstormen?
Vanaf 20.00 uur.