+0
weenyman
Aan alle GSV'ers.
Ja, het is weer zomer aan het worden, al lijkt het weer nog wat roet in het eten te gooien. Desalniettemin gaat binnenkort wel weer de zomerbijbelkring van start.
Heb jij geen zin om niks te doen met je geloof deze zomer, of wil je niet volgend jaar met bk vertellen dat je met je geloof in een zwart gat zat? Geef je dan nu hier op voor de zomerbk en praat ook eens met anderen dan je regiogenoten over het geloof.
De zomerbk is op dinsdagavond, net als elk jaar. Niks is verplicht en iedereen is welkom. Meld je dus hier aan!
Uhm... zomerBK wordt tegenwoordig toch per regio geregeld?
Ach wat maakt dat uit. Beetje out of the box denken Ursa.
inderdaad. binnen de regio! Adriaan, Coördineer jij dit gebeuren voor Rood?
Dat zijn best veel dubieuze vooronderstellingen in maar twee zinnen. Desalniettemin een prima initiatief.
Toch onzin om dat nu per regio te gaan organiseren. Zijn sowieso weinig mensen in Groningen gedurende de vakantie, als je het loskoppelt van de regio's heeft het volgens mij veel meer kans van slagen.
Daarnaast nog een tip: als je zin hebt in bijbelkring tijdens deze zomer en je voelt je geroepen om te koken en jou huis beschikbaar te stellen is er een heel handig systeem die dit topic overbodig maakt: Drec-eetsysteem oftewel BK-regelsysteem
We zien wel hè... mocht er regio-intern te weinig animo zijn, dan kunnen we altijd nog fuseren met andere regionen. Ofzo.
Nee joh, niet te veel in hokjes, vakjes en regio's denken. Gewoon lekker met zn allen een zomerbk houden en es wat verder kijken dan je eigen regio! We zijn toch één vereniging?
Zeg vhent, in m'n eerste jaar heb ik meegedaan aan een algemene zomerBK. Ik heb dus al lang ervaring op dat gebied, en dat beviel prima. Ik ben er dan ook niet tegen ofzo, ik wil me gewoon aan de afspraken houden die er zijn. Maar als er toch uit de doos gedacht moet worden, ben ik er bij.
Dit topic is niet om te 'zeg vhenten', maar om een zomerbk op te richten. Dit is regiobreed en zeker niet alleen voor Rood, anders had ik het daar wel gepost! Ieder die mee wil doen is welkom, en niet alleen de eigen regio! Geen idee of daar afspraken over zijn, maar dat is, gezien het aantal aanwezigen in de vakantie, niet handig mijns inziens.
Het gaat er dus niet om hoeveel jaren ervaring je hebt op dit gebied, maar dat je juist ervaringen met anderen kunt uitwisselen. Dat kan heel goed interregionaal.
Ursa, ik kan je dus opschrijven? Nemo, hoe zit dat met jou? :D
Prima.
Schrijf mij er ook maar bij.
ik weet niet, ben nog niet helemaal losgekomen van mijn huidige BK. Bovendien was de Rood-zomerbk van vorig jaar helemaal prima. Why change a winning team enzo. Maar vooruit ik doe mee, muv drie dinsdagen.
Ok, niks is verplicht en iedereen is welkom, maar je moet je dus wel hier opgeven en met regelmaat aanwezig zijn? Niet dat ik dat allemaal niet wil natuurlijk, maar even voor de duidelijkheid. :wink:
Klinkt leuk, zal er ook bij zijn. Niet altijd, maar vast wel een keertje. :D
In de maand juli ben ik niet op dinsdag in Groningen. Als ik er in augustus wel ben, hoop ik er bij te zijn!
I second that. Tenzij Maaike eerder naar de grote kamer verhuist of geel een zomerbk gaat organiseren. Er is tenslotte maar een ware regio en van mijn ouders heb ik geleerd dat je niet mag shoppen
BUMP.
Gaat er morgen nog iets gebeuren? En, zo ja, bij wie? En wat is het onderwerp/de tekst om te lezen?
Het mag wel bij mij morgen...
Laat wel even weten of je komt... Ik stel voor dat we de brief aan de Kollossenzen lezen... Als er iemand nog een ander voorstel heeft voor de invulling, geef het dan ff door...
Ik ben er bij. Wilde al posten dat het bij mij kan, maar was weekendje weg en dus te laat. Kollossenzen lijkt me prima.
ik kom ook... rond uurtje of kwart over 8 half 9?