Dit keer wil k ook meedoen als we even wachten tot na volgende week zaterdag kan ik waarschijnlijk gewoon meedoen. K heb nog wel een videokaart nodig, eentje waarvan de koeler niet kapot is.

L1Rn4urAyA7aTEe

Videokaarten kosten niks meer tegenwoordig... ik had de mijne een half jaar geleden gekocht voor 60 euro bij Funprice.
Dan heb je wel eentje met een Nvidia chipset en 128MB DDR op de kaart. Ik kan me evt. voorstellen dat dat voor gewoon huis-tuin-keukengebruik wat veel is, de meeste spellen op LAN-parties draaien wel op een 64MB kaart.

Zijn er ook mensen die DesertCombat spelen? Samen met andere christenen (en paar niet-christenen) organiseren we ongeveer 2 keer per jaar een LAN en het is altijd reuzegezellig

ik ken het spel niet, maar we hebben in het verleden vak genoeg LAN-party's gehad. stuk voor stuk erg geslaagd.

Waar houden jullie altijd LAN-party's dan?

De laatste keer in de Karre :)

Hmmm, het is een add-on voor battlefield, die heb ik niet. Heb het wel eens gehad, maar die versie deed het niet goed.

De karre... What the .... is dat? de Kar?

De Karre is het buurtcentrum van de Indische buurt, floresplein. DesertCombat is een mod geen addon, klein verschil, maar toch, en erg gaaf.

Ja hoor, het topic bestaat nog.

Sinds een paar dagen heb ik met mijn huisgenoot de wapens van Unreal Tournament weer eens ter hand genomen.

Aangezien je daarbij ook gewoon een server via de internet op kan zetten, is het misschien wel een keer leuk om met z'n allen op die manier tegen elkaar te spelen.
Hoef je ook geen locatie te regelen en met computers te zeulen enzo.
Overigens zal het met andere spellen ongetwijfeld ook kunnen.

Zin, iemand?

Infamous angel

Ja hoor, laat maar weten wanneer en welke versie van UT.
Moet het wel een btje lekker werken met de verbinding btw.

vind k best.. moet wel ff UT hebben dan. en tijd. daar schort t ook wel s aan..

Unreal vind ik persoon niet zo leuk, op dit moment spelen we op Parel 92!! Mohaa en Call of Duty. Heel geschikt voor lan-party's. Verder vind ik tactical ops ook wel geschikt (Wel unreal nodig)

je hebt TO ook apart... en je hebt hier ook nog een versie van counterstrike liggen.. maar MOHAA en COD united offensive zijn wel eerug tof... jammer dat mijn computer in puin ligt.... mijn laptop trekt niet veel!

Ik doe sinds kort ook weer COD UO, keb de official versie dus ik kan ook over het internet! machtig mooi...

Skippy schreef: ... en je hebt hier ook nog een versie van counterstrike liggen..

doendoen! dan doen rolf rob en ik ook wel mee :)

mensen mensen,... is het gamen dan op sterven na dood op de GSV?

Ik kreeg gisteren lucht van een LAN party in vinkhuizen van de ATV. Ik heb zodoende een uitnodiging staan om ook weer mee te doen (heb het een jaar geleden ook wel eens gedaan) en ik heb direct ge-opperd om er eventueel een aantal GSV'ers bij te halen. Het is in de aqua op nummer 831. Ik heb geen flauw idee of er fanatieke gamende GSV'ers hier vlakbij wonen zodat we misschien met meerdere mensen en huizen kunnen spelen en dan ook een beetje tegen/ met de atv broertjes. Meer info over plaatsen komt nog... de organisatie is wat los en laks namelijk ;)

hmm..... nog ff een oude koe uit de sloot halen dan maar:

wie wil er een lan party houden in de tweede week van het novitiaat??? Is er animo voor?

de week ervoor gaat mij persoonlijk niet lukken ivm verhuizingen van enige goederen vanaf texel richting groningen.

Als we battlefield gaan doen ben ik er wel voor!

Jemig dat is lang geleden. In de tijden dat Pieter Bezemer nog frequent aanwezig was. In het de warme kamers in Vinkhuizen. Tot in de vroege uurtjes met pizza en cola. Een heel huis vol. Minstens een keer per maand.
Ik ben heel erg voor om weer een keer te gamen.

In die tijd was mn pc nog up to date. Dat kan nu niet zo meer gezegd worden, tenzij we pacman multiplay gaan doen ofzo..

Zou trouwens wel willen meedoen, maar totnogtoe lijkt mn vakantie redelijk volgepland.

in de tweede week van het novitiaat? dat is dus als de hbo'ers alweer begonnen zijn? of hebben die dit jaar weer hetzelfde rooster als de academici
niet dat het mij wat uitmaakt, ik schuif ook wel weer aan