snel van begrip Inge :)

klopt... we doen het wel een keer weer in de zomer ofzo... moet vanaf februari stage lopen....

ach we zien wel kan evt natuurlijk een weekendje :P

om maar weer oude koeien uit de sloot te halen: Nog animo voor een LAN-party binnenkort? enne..

Is er ok animo om mee te doen met the dutch power cows en dan seti@home project ofsow?

Het zou nog steeds fijn zijn als iemand precies kan uitleggen wat het is... iemand met ervaring. Weet uit ervaring dat Bezemer wat ervaring ermee heeft, die had mij er toen een keer ingeloodst.

Skippy schreef: Is er ok animo om mee te doen met the dutch power cows en dan seti@home project ofsow? Het zou nog steeds fijn zijn als iemand precies kan uitleggen wat het is... iemand met ervaring. Weet uit ervaring dat Bezemer wat ervaring ermee heeft, die had mij er toen een keer ingeloodst.

Hoe ben je hier zo op gekomen. Anyways meeste info vind je hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5

Ik zou trouwens mee doen met een maatschappelijk nuttige competitie zoals kankeronderzoek en niet SETI, dat wellicht omgeschreven kan worden als de zoektocht naar God wellicht. Maar dat weten we al.

Werkt trouwens door je 'idle' ofwel niet gebruikte processer kracht te gebruiken om berekenen te doen, de processor draait dan continu 100% maar geeft uiteraard de prioriteit aan gewone programma's. Dus milieutechnisch niet heel mooi, en je rekening voor energie zal er niet kleiner op worden dan. Een processor continu op 100% verbruikt veel meer elektra dan gemiddeld 20%.

DPC schreef: Zo kunnen wij gezamenlijk niet alleen werken aan een betere wereld maar ook nog in de heilige statistieken (of in het kort: stats) andere teams verslaan.

Een betere wereld door met je PC het milieu maximaal te belasten?
Ik vind het een zot project.

Skippy schreef: om maar weer oude koeien uit de sloot te halen: Nog animo voor een LAN-party binnenkort?

altijd he. als k maar in groningen ben.

wouter schreef: [..] altijd he. als k maar in groningen ben.

hetzelfde geldt voor mij

L1Rn4urAyA7aTEe

Als ik mee zou doen met DPC in ieder geval niet met het SETI project.
Er bestaat ook een project dat onderzoek naar eiwitten doet. Dan heeft dat mijn voorkeur.

En DPC gebruikt dus de extra (idle) rekenkracht van je PC voor dit soort projecten. En als je een slechte koeling op je CPU hebt, is het dus niet verstandig om mee te doen ;)

/edit: ik zag al dat Pieter hetzelfde gezegd had.

Hela Hola,

Ff tweedingen:

1. komt er binnenkort een LAN-party aan? :) heb wel weer zin in COD united offensive :)

2. je kan als student lekker goedkoop LEGALE software kopen tegen lage prijzen op www.surfspot.nl
    Grote range producten... check it out!

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik wil wel weer een keertje meedoen. Ik ga na mijn verjaardag een nieuwe harde schijf kopen, dus dan kan ik Windows XP (gekocht via surfspot.nl 8) ) standaard op mijn PC laten staan en is er zelfs ruimte voor allemaal spellen.

COD (United Offense) heb ik! Is idd een tof spel.
Hoe zit het met SplinterCell, of is dat te zwaar?

te zien aan de vele reacties merk ik al weer dat er verrekte weinig animo is :(

jammer.. had wel zin in een paar dagen losgaan!

ben zelfs bereid om een paar dagen vrij te nemen :P

een keer samen met de ATV mensen is misschien wel leuk!

Lijkt me wel weer es leuk! En ik denk dat Martin ook wel weer wil meedoen.

Mensen,.. we gaan maar weer eens een balletje opgooien!!!

Donderdag 5 mei isd het bevrijdingsdag en hemelvaart en ik heb de dag erna ook vrij gevraagd. Als er nu voldoende animo is kan er dat weekend misschien wel weer een LAN-party komen???? Ik ben iig wel weert toe aan een weekendje stevig COD te doen en dergelijke!

Dus:

LAN-Party
waar: ??????
Wanneer: (5)6-8 mei
Spellen: COD, FIFA NFS en ga zo maar door
Geïnteresseerden:

• Sipko-Jan
Skippy schreef: Mensen,.. we gaan maar weer eens een balletje opgooien!!! Donderdag 5 mei isd het bevrijdingsdag en hemelvaart en ik heb de dag erna ook vrij gevraagd. Als er nu voldoende animo is kan er dat weekend misschien wel weer een LAN-party komen???? Ik ben iig wel weert toe aan een weekendje stevig COD te doen en dergelijke! Dus: LAN-Party waar: ?????? Wanneer: (5)6-8 mei Spellen: COD, FIFA NFS en ga zo maar door Geïnteresseerden: - Sipko-Jan -

he sipko, held!

ik ben erbij, kweet niet of ik er zondag ook nog ben, maar 5, 6 en 7 zeker wel!

L1Rn4urAyA7aTEe

Als paulvdv en Oosterheert komen doe ik ook wel weer mee...

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat vdv gewoon vrij heeft, dus dat kan prima :P

Ik heb trouwens alleen maar CoD United Offense en aan illegale software doe ik niet, dus... ;)

Ingûh schreef: Ik heb trouwens alleen maar CoD United Offense en aan illegale software doe ik niet, dus... ;)

dus... je doet niet mee?! :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe

Alleen met CoD, of ik moet van te voren weten wat er nog meer voor interessants gespeeld gaat worden :P

Ingûh schreef: ... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat vdv gewoon vrij heeft, dus dat kan prima :P

wat heeft dat dan te betekenen volgens jou?? en of ik die zaterdag vrij heb is nog maar de vraag!!???!?!

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik bedoel jou niet, snuggle! ;)

Het is wel weer tijd om eens te spelen. Ik kan iig alleen de donderdag, het weekend zelf niet.
Als het er echt van komt en er wordt op donderdag al CoD gedaan, doe ik nog wel even een dagje mee.

Mensen kinders... dit bloed echt dood, waar is de game spirit gebleven?!?!
Zo komt er vorlopig geen LAN-Party meer. Menno en ik hebben ons heerlijk uitgeleefd in de fictieve wereld van CIVI III. Geniaal!