ik hoorde dat er in de kerstvakantie een komt bij praamstra en kornuiten? :)
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Jaa! Goed plan! :D Ik ga tot die tijd even op hoogtestage denk ik. Zodat ik goed afgetraind mee kan doen met de volgende ronde :)
+0
Rob
Ingûh schreef: Dus ik sta al weer klaar voor de volgende keer... gaan we dan ook weer een keer Counterstrike oid doen?
Sorry ik werd helaas ook op het laatste moment verhinderd, maar als er volgende keer counterstrike word gespeeld kom ik zeker!
+0
Skippy
ja dat kan natuurlijk niet door de b(e)ugel he!!!!
volgende keer wel ff afmelden sv p... wij maar wachten ....
+0
zmith
die rooie kop kwam door mijn knallende kiespijn, ik kreeg het er warm van... of was het nou de hand van tolle die zomaar heel begrijpelijk op mijn been begon te wrijven?
+0
Tolle
zmith schreef: die rooie kop kwam door mijn knallende kiespijn, ik kreeg het er warm van... of was het nou de hand van tolle die zomaar heel begrijpelijk op mijn been begon te wrijven?
dat gedeelte heb ik gemist geloof ik... :oops:
+0
zmith
dus toch!
+0
Skippy
He het schijnt dat je ook prima via gamepsy kan spelen... Zwier heeft ff geprobeerd om erin te komen bij united offense en dat lukte op een gegeven moment... Kunnen we ook van thuis uit gaan gamen :)
+0
zmith
nou tlukt alleen heel af en toe, sommige servers zijn nl. wel toegangelijk maar het overgrote meerendeel niet (mooie grammaticafout he)
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Ik heb weleens via Internet MOHAA gespeeld, dan was er eentje server (net als met LAN, alleen zit dan iedereen thuis). Volgens mij werkt dat veel beter als gamespy.
Ik zit nu achter een NAT, dus wellicht dat het nu lastig wordt, maar toen ik nog via een HUB en zone-alarm speelde werkte dat prima.
+0
zmith
ik heb nu een server gevonden waar ik vrij vaak in kan: 69.93.77.82 : 28960
+0
Ernst
Eej Zwier ook nog wel eens aan de studie? :wink:
+0
zmith
eej, atv'er kom je nog welles op je eigen forum?
+0
Ernst
Hehe regelmatig... 8)
+0
Edelweiss
zmith schreef: ik heb nu een server gevonden waar ik vrij vaak in kan: 69.93.77.82 : 28960
Iemand nog zin om het vanavond ff te proberen?
+0
Rolv
als er ook Counterstrike gedraaid zal worden, ben ik van de partij..
als ik een pc kan regelen dat is..
er moet iig zowieso een lan komen!
si teh pwn!
ps. ok dat was uit mijn kinderjaren
pps. v6
+0
Rolv
ok terug lezen is misschien wel handig..
is de LAN al geweest :?
wat is er allemaal gespeeld? toch geen crappy shooters als SoF2 enzo..
+0
Skippy
ehm call of duty, call of duty: united offenze (:ubercool btw 8) ) voor de tragen onder ons MOHAA, Collin McRae 2.0 en fifa 2002 en 2003.
+0
zmith
Tommy schreef: [..]
hey tommy ist nog gelukt?
+0
Skippy
volgens mijn berichtgevings heeft er niets plaatsgevonden :)
Die Hard gamers missen we altijd :)
ik hoorde dat er in de kerstvakantie een komt bij praamstra en kornuiten? :)
Jaa! Goed plan! :D Ik ga tot die tijd even op hoogtestage denk ik. Zodat ik goed afgetraind mee kan doen met de volgende ronde :)
Sorry ik werd helaas ook op het laatste moment verhinderd, maar als er volgende keer counterstrike word gespeeld kom ik zeker!
ja dat kan natuurlijk niet door de b(e)ugel he!!!!
volgende keer wel ff afmelden sv p... wij maar wachten ....
die rooie kop kwam door mijn knallende kiespijn, ik kreeg het er warm van... of was het nou de hand van tolle die zomaar heel begrijpelijk op mijn been begon te wrijven?
dat gedeelte heb ik gemist geloof ik... :oops:
dus toch!
He het schijnt dat je ook prima via gamepsy kan spelen... Zwier heeft ff geprobeerd om erin te komen bij united offense en dat lukte op een gegeven moment... Kunnen we ook van thuis uit gaan gamen :)
nou tlukt alleen heel af en toe, sommige servers zijn nl. wel toegangelijk maar het overgrote meerendeel niet (mooie grammaticafout he)
Ik heb weleens via Internet MOHAA gespeeld, dan was er eentje server (net als met LAN, alleen zit dan iedereen thuis). Volgens mij werkt dat veel beter als gamespy.
Ik zit nu achter een NAT, dus wellicht dat het nu lastig wordt, maar toen ik nog via een HUB en zone-alarm speelde werkte dat prima.
ik heb nu een server gevonden waar ik vrij vaak in kan: 69.93.77.82 : 28960
Eej Zwier ook nog wel eens aan de studie? :wink:
eej, atv'er kom je nog welles op je eigen forum?
Hehe regelmatig... 8)
als er ook Counterstrike gedraaid zal worden, ben ik van de partij..
als ik een pc kan regelen dat is..
er moet iig zowieso een lan komen!
si teh pwn!
ps. ok dat was uit mijn kinderjaren
pps. v6
ok terug lezen is misschien wel handig..
is de LAN al geweest :?
wat is er allemaal gespeeld? toch geen crappy shooters als SoF2 enzo..
ehm call of duty, call of duty: united offenze (:ubercool btw 8) ) voor de tragen onder ons MOHAA, Collin McRae 2.0 en fifa 2002 en 2003.
hey tommy ist nog gelukt?
volgens mijn berichtgevings heeft er niets plaatsgevonden :)