Mijn reactie had meer te maken met de monitor waar ik de vorige keer mee kwam, daar kreeg je knerstende koppijn van als je de hele nacht wou spelen. Ik wist niet dat jullie zulke lange tenen hadden.... :roll:
Wat is er nou een big deal aan een flatscreen? Die dingen zijn tegenwoordig toch best normaal aan het worden? :roll:
+0
paulvdv
Is nog plaats voor een werkende man?
Met een beetje massel moet ik nog wel een beetje mee kunnen komen met de spelletjes.
Mijn pc is volgens mij voldoende opgetuigd.
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Ga je nog meedoen aan de Civ3 lobby? 8)
+0
Infamous angel
Ik wil natuurlijk ook mee doen, ik zou het niet durven missen zeg :D
Hopelijk ook weer een rondje met bazooka's en zo, lijkt me tof :P
+0
Tolle
Update aanmeldingen:
Sipko-Jan van der Vinne
Menno Tol
Hans Praamstra
Zwier Smith
Henri Ligtenberg
Jan Paul van Muijen
Kees Meijer
Henk-Jan Broeksma
Rob Bugel
Inge Loots
Paul van der Valk
Jan Cruiming
+0
Skippy
ooooh dolletjes.. paul doet zelfs mee.. mijn weekend wordt nu al goed... old times will revive.. nu poppema en wemekamp nog :D Bezem kan niet....
+0
xenophon
Het lijkt me wel erg tof om aanwezig te zijn op deze party.
Het enige nadeel is dat ik een razend oude computer heb en dus niet heel erg veel spellen kan draaien (het houdt wel ± op bij NFS porsche en RA2 denk ik).
+0
Skippy
het lijkt me handig als je dan alleen met je persoontje komt en je gezelligheid...... De computers gaan we nu selecteren op kwaliteit aangezien het huis wel vol begint te worden.
Paul... als je je dreamcast ook ff mee kan nemen? :D
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Ik ben niet zo fanatiek dat ik ook non-stop achter mijn eigen computer zit, dus wat mij betreft neemt Xenophon gewoon plaats achter mijn kast.
Roberto, heb je Martin nou al overgehaald?
+0
zmith
Trouwens mijn PC is ook niet zo heel erg super, maar ik kan alle spellen nog wel aan. Vooral Medal of honor doet het nog heel erg goed op mijn pc :wink:
1 ghz
256 mb Sdram
128 mb Ati vkaart
20 gb 5200rpm hd
Maar tegen die tijd gooi ik sims2 er wel weer vanaf, dan heb ik weer wat ruimtetje vrij!
+0
Biezema
Tof dat er weer een lan-party komt! Kdenk alleen dat ik te brak ben om er aan mee te doen: FRONTIJNBORREL!!! Maar wie weet kom ik nog wel langs.
+0
paulvdv
Skippy schreef: Paul... als je je dreamcast ook ff mee kan nemen? :D
Is goed.
+0
Paul
Hopelijk is mijn laptop tegen die tijd weer gerepareerd, want het lijkt me leuk om weer eens mee te doen. MOHAA trekt hij nog wel.
Heb je in Sims trouwens ook een multi player mode?
+0
Hans P
Mag Martin Oosterheert ook meedoen? Niet meer lid (Kicentha), maar wel gamefreak en waarschijnlijk de beste specificaties...
+0
Skippy
tuurlijk.. lijkt me tof.... welkom kerel!!! :D
+0
Skippy
Update aanmeldingen:
Sipko-Jan van der Vinne
Menno Tol
Hans Praamstra
Zwier Smith
Henri Ligtenberg
Jan Paul van Muijen
Kees Meijer
Henk-Jan Broeksma
Rob Bugel
Inge Loots
Paul van der Valk
Jan Cruiming
evt. Thomas Deen
Martin Oosterheert
Paul Boersema
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Doet er geen nummer 11 mee?
+0
Paul
Paul Boersema
+0
zmith
Volgens mij heb je geen multiplayermode in de sims... helaas!
+0
W
grom! waarom nou net in DAT weekend! vrijdags frontijn borrel, zaterdag feest in alkmaar. hoewel: na de borrel, om negen uur 's ochtends - volgens mij ben k dan nog topfit. :roll:
jammer maar k kan r niet bij zijn. veel plezier iig!
Mijn reactie had meer te maken met de monitor waar ik de vorige keer mee kwam, daar kreeg je knerstende koppijn van als je de hele nacht wou spelen. Ik wist niet dat jullie zulke lange tenen hadden.... :roll:
Wat is er nou een big deal aan een flatscreen? Die dingen zijn tegenwoordig toch best normaal aan het worden? :roll:
Is nog plaats voor een werkende man?
Met een beetje massel moet ik nog wel een beetje mee kunnen komen met de spelletjes.
Mijn pc is volgens mij voldoende opgetuigd.
Ga je nog meedoen aan de Civ3 lobby? 8)
Ik wil natuurlijk ook mee doen, ik zou het niet durven missen zeg :D
Hopelijk ook weer een rondje met bazooka's en zo, lijkt me tof :P
Update aanmeldingen:
ooooh dolletjes.. paul doet zelfs mee.. mijn weekend wordt nu al goed... old times will revive.. nu poppema en wemekamp nog :D Bezem kan niet....
Het lijkt me wel erg tof om aanwezig te zijn op deze party.
Het enige nadeel is dat ik een razend oude computer heb en dus niet heel erg veel spellen kan draaien (het houdt wel ± op bij NFS porsche en RA2 denk ik).
het lijkt me handig als je dan alleen met je persoontje komt en je gezelligheid...... De computers gaan we nu selecteren op kwaliteit aangezien het huis wel vol begint te worden.
Paul... als je je dreamcast ook ff mee kan nemen? :D
Ik ben niet zo fanatiek dat ik ook non-stop achter mijn eigen computer zit, dus wat mij betreft neemt Xenophon gewoon plaats achter mijn kast.
Roberto, heb je Martin nou al overgehaald?
Trouwens mijn PC is ook niet zo heel erg super, maar ik kan alle spellen nog wel aan. Vooral Medal of honor doet het nog heel erg goed op mijn pc :wink:
1 ghz
256 mb Sdram
128 mb Ati vkaart
20 gb 5200rpm hd
Maar tegen die tijd gooi ik sims2 er wel weer vanaf, dan heb ik weer wat ruimtetje vrij!
Tof dat er weer een lan-party komt! Kdenk alleen dat ik te brak ben om er aan mee te doen: FRONTIJNBORREL!!! Maar wie weet kom ik nog wel langs.
Is goed.
Hopelijk is mijn laptop tegen die tijd weer gerepareerd, want het lijkt me leuk om weer eens mee te doen. MOHAA trekt hij nog wel.
Heb je in Sims trouwens ook een multi player mode?
Mag Martin Oosterheert ook meedoen? Niet meer lid (Kicentha), maar wel gamefreak en waarschijnlijk de beste specificaties...
tuurlijk.. lijkt me tof.... welkom kerel!!! :D
Update aanmeldingen:
Doet er geen nummer 11 mee?
Volgens mij heb je geen multiplayermode in de sims... helaas!
grom! waarom nou net in DAT weekend! vrijdags frontijn borrel, zaterdag feest in alkmaar. hoewel: na de borrel, om negen uur 's ochtends - volgens mij ben k dan nog topfit. :roll:
jammer maar k kan r niet bij zijn. veel plezier iig!