ok dan ff een oude koe uit de sloot halen.,... en het volgende thema op de agenda is MOBSTAR!!

Zoals een aantal van de trouwe generatie mobstars al vernomen hebben is de onvrde gegroeid binnen de crew waar we nu aardig gekluit zijn.. de Azzura Nostra.

De vraag is dan ook of er een draagvlak is voor een door de GSV'ers (op mobstar) gecontroleerde crew.

Wat mij betreft komt die er vrij snel.

Oja... mensen die een beetje lopen te spammen en niet relevant posten worden verwijderd... bij deze een waarschuwing :)

Idd, het strategische inzicht van de huidige crewboss is nogal beperkt, en het aangezien deze maar terug blijft komen (ook als ie afgeschoten word) is het overnemen van AN niet meer een optie.
Daarnaast staat vooral zijn bereidheid om de hele crew opgeblazen te laten worden voor het behoud van domination mij tegen; ergens voor gaan is leuk, maar je moet het wel gezellig houden.
Tenslotte een oproep aan potentiële spammers (lees JM): mocht er een nieuwe crew komen dan bestaat er zoiets als het DKKsysteem voor spammers, en ook binnen AN valt nog wel wat te regelen :twisted:

Was niet een soort Mobstar-topic geworden?
En ik zou het jammer vinden als je je webcieschap enkel zou gebruiken om je eigen posts of topics veilig te stellen. :|
(of begrijp ik het nu verkeerd)

nee dat was het neit.... dat was het misschien officieus geworden.... maar ook niet eens door mij gestart :P

en met dat verwijderen van berichten bedoel ik puur en alleen dat mensne niet moeten gaan lopen spammen... ;)

graag over games....... ik heb het idd iets te nauw gemaakt :P
en nu weer verder met topic zelf

ja, wanneer gooien we de laptops weer eens op een hoop en jassen we een paar nachten door?
dat is veels te lang niet meer gebeurt :twisted:

heb nu wel zin om mijn nieuwe device eens te gaan testen...

Crispy schreef: Tenslotte een oproep aan potentiële spammers (lees JM): mocht er een nieuwe crew komen dan bestaat er zoiets als het DKKsysteem voor spammers, en ook binnen AN valt nog wel wat te regelen :twisted:

:ítchy:

Wel een beetje on-topic blijven :P <moderators!>

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik ben ook wel weer in voor een LAN party... kan ik mijn nieuwe TFT en andere nieuwe gadgets aan een goede test onderwerpen. 8)

En als er een AN-achtige crew komt die wel goed gerund wordt (met beleid), dan wil de Groene Fee die wel weer joinen ;)

Kunnen we trouwens niet mobstarren op een LAN-party? :lol:

dan sluit je de gedichte 'normale' gamers buiten zoals tolle ;)

we moeten idd snel ook maar weer eens een marathon houden vind ik... civi weer tolle? :P

L1Rn4urAyA7aTEe

Civ3? Daar ben ik al helemaal verslaafd aan, komt goed uit 8)

Skippy schreef: dan sluit je de gedichte 'normale' gamers buiten zoals tolle ;) we moeten idd snel ook maar weer eens een marathon houden vind ik... civi weer tolle? :P

prima, of dit keer maar eens alpha c? heb de komende weken belachelijk weinig college ingeroosterd dus tijd zat 8)

ps, dit keer wel op 100Mbit kaartjes dan?

die wil ik ook wel proberen... ehb ook errug weinig college... (niets;))

spreken we elkaar vanavond op soos ff... ok? :)

Skippy schreef: die wil ik ook wel proberen... ehb ook errug weinig college... (niets;)) spreken we elkaar vanavond op soos ff... ok? :)

doen we, heb er nu al weer zin in...

Mensen Gamers opgelet!!!

Het plan ligt op tafel een grote LAN-Party te houden!!!!!
Een weekend lang schieten, racen en heeeel veel lol ligt in het verschiet voor de liefhebbers....

De Host zal wederom LAN-huis Parel 92 worden en zal gehouden worden in het weekend van 15 en 16 oktober, begin herfstvakantie. Dit is een vrijdag en de party duurt wel ff :)

Er is plek voor ongeveer 12-16 personen en al helemaal als er laptops komen is er een fractie meer ruimte (tolle :))
De boodschappen worden door iedereen meegenomen en de host zorgt voor bier waarvoor een kleine bijdrage gevraagd wordt.

De volgende spellen worden er gespeeld oa. (mijn voorkeur ;))

• Call of Duty
  • Medal of Honor
  • tactical Ops
  • Need for speed

post ff als je wat spellen weet voor een lan party en of je ze ook kan aanleveren.....

p.s. bij en te lage opgave gaat de party niet door uiteraard. :)

Ik weet niet of ik der bij ben, maar Unreal Tournament is ook leuk (doen JP en ik tegenwoordig ook)

Skippy schreef: ...Er is plek voor ongeveer 12-16 personen en al helemaal als er laptops komen is er een fractie meer ruimte (tolle :))

ik ben van de partij, als ik geen bijbelkringweekend heb, maar daar ga ik vooralsnog niet van uit

Ik ben er ook bij (ijs en weder dienende...).

mag ik ook meedoen? Een strategisch spel is ook altijd wel tof... Age of Mythology ofzo! btw ik heb wel een rete groot beeldscherm...

zmith schreef: mag ik ook meedoen? Een strategisch spel is ook altijd wel tof... Age of Mythology ofzo!
Skippy schreef: Een weekend lang schieten, racen en heeeel veel lol

strategische spellen duren meestal te lang, een potje schieten of racen is na een halfuur wel voorbij. ik vind strategisch ook veel toffer, maar dat werkt niet met zoveel man

zmith schreef: btw ik heb wel een rete groot beeldscherm...

als jij je beeldscherm bij Skippy denkt te kunnen krijgen lijkt me dat geen probleem

Zwier leuk dat je meedoet,.... we gaan ook een ker wat kleinschalerig strategisch spelen en dan doen we een weekend over een potje.... laatst met Tolle, bezemer en eschbach een weekend gedaan over een potje civi III Conquests. 8)

Ok Aanmeldingen:

1. Sipko-Jan van der Vinne
  2. Menno Tol
  3. Hans Praamstra
  4. Zwier Smith
  5. Henri Ligtenberg
  6. Jan Paul van Muijen
  7. Kees Meijer
  8. Henk-Jan Broeksma
  9. Rob Bugel
  10. Inge Loots

ps ruimte voor scherm moet geen problemen opleveren..... met en beetje hulp van frits rijpma gaan we de kamer leeghalen hier en vol zetten met tafels. Net zoals twee jaar terug :D