Welk spel hebben we in december op de LAN-party ook alweer gedaan? ;)
Ik heb bijna een nieuwe monitor, 512 MB RAM en een NVIDIA 128Mb DDR Geforce4 videokaart, dus misschien mag ik ook wel weer een keertje meedoen? SplinterCell is ook een erg tof spel...
+0
Henk-Jan
Ingûh schreef: Welk spel hebben we in december op de LAN-party ook alweer gedaan? ;)
Alleen medal of honor zo'n beetje, geloof ik. Maar het is idd wel weer eens tijd voor een nieuwe VAN party
+0
JP.
Ingûh schreef: Geforce4 geluidskaart
En een SoundBlaster Audigy videokaart?
Heeft er trouwens niet iemand ouders/familie met een auto/boesie in de buurt wonen? Dan kun je de sloot in één keer vervoeren.
Hanke schreef: VAN party
Vinkhuizen Area Network?
+0
W2W
Jurrian schreef: He game-liefhebbers,
als je echt een tof spel wilt doen moet je wolfenstein Enemy Teritory doen. Die was in 2003 niet voor niets Multiplayer PC Game of the Year.
Meesterlijk spel!
Dat zijn nog eens wijze woorden!
Lijkt me ook wel supertof,
blijft het mooiste spel dat er bestaat!!
dan is huize Pronkjewail ook zeker van de partij!
+0
W2W
Wolfenstein Enemy Territory is trouwens gratis te downloaden op:
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Raar, de combinatie videokaart/grafische kaart, levert bij mij altijd een 'geluidskaart' op. Zeker twee stekkertjes verkeerdom aangesloten in mijn hoofd... :errrr:
En hoe wou je op soos aan zoveel tafels, stoelen komen trouwens?
En sinds wanneer heten LAN-parties VAN-parties? En waarom?
+0
Jackhals
Splintercell en multiplayer? Spintercell is geniaal maar lijkt me multiplayer nu niet direct het meest snelle en toffe spel.
Ik ben voor SAN party (als we toch bezig zijn: Sociëteit Areal Network)
Gaan we trouwens nog een datum prikken?
+0
Henk-Pul
Lijkt me duidelijk dat de Party op de Sociëteit is.
+0
JP.
Hebben de boven-soos bewoners dan niet een tafeltje of twee beschikbaar? Stoelen zijn er wel genoeg volgens mij.
En op wat voor termijn kan iedereen? De eerste week van mei bijvoorbeeld?
+0
Skippy
volgens mij wel,... heb dan vakantie :)
+0
JP.
Precies! :lol:
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
HBO'ers... :twisted:
Nou, linksgetekende heeft geen vakantie en ook geen zin om haar spullen de halve stad door te slepen. Ik wacht wel weer tot het weer in Vinkhuizen is. En dan moet ik even zien of ik tegen die tijd Windows weer heb geïnstalleerd op mijn computer, want ik draai dan waarschijnlijk alleen nog maar Linux.
+0
Henk-Pul
Jean schreef: Hebben de boven-soos bewoners dan niet een tafeltje of twee beschikbaar? Stoelen zijn er wel genoeg volgens mij.
Ik heb een grote plaat die kan je op kratjes neerzetten. Kunnen wel 3 pc's op staan. Verder zijn er op soos een aantal tafels aanwezig.
+0
JP.
Ingûh schreef: En dan moet ik even zien of ik tegen die tijd Windows weer heb geïnstalleerd op mijn computer, want ik draai dan waarschijnlijk alleen nog maar Linux.
Is dit van belang? Ik mis de link een beetje geloof ik. :roll:
Over de tafels: iedereen met een laptop kan aan de bar zitten, volgens mij staat er maar één grote tafel op soos (toch?), misschien een PC (/monitor) op dat schaaktafeltje, drie op KJ's constructie... Nog meer ideeën?
+0
vriesde
Twee tafels staan in ieder geval op soos, en ik heb ook wel een derde. maar is er een voorstel mbt de datum? :winner2: wat mij betreft kunnen we 4 mei wel een andere invulling geven....
+0
Jackhals
IK heb ook nog een bureau waar er twee op kunnen. Ik ben zelf eigenlijk wel voor een weekendje, want vakantie is aan mij niet uitbesteed.
+0
Paul
Jean schreef: iedereen met een laptop kan aan de bar zitten
Hé, die kan er ook afvallen!
Maar ik heb ook wel weer zin een weekendje LANnen. Alleen kan ik het eerste weekend van mei en ook de week daarna niet. Tenzij het een WAN-party wordt (waddeneilanden area network).
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Jean schreef: [..]
Als je alleen Linux draait, willen die Windows-spellen etc. niet zo goed op je PC draaien hè... ;)
+0
vriesde
interfeesje is snel gebouwd hoor, en eh overigens, ik hed zogezegd nog wel wat raampjes cdtjs over hoor die ik wel weg wil hebben :lol:
+0
Skippy
dus het eerste weekend van mei op soos? Wie heeft er vervoer dan? :|
moet je wel realiseren dat het de dag na koninginnesoos is ;)
Welk spel hebben we in december op de LAN-party ook alweer gedaan? ;)
Ik heb bijna een nieuwe monitor, 512 MB RAM en een NVIDIA 128Mb DDR Geforce4 videokaart, dus misschien mag ik ook wel weer een keertje meedoen? SplinterCell is ook een erg tof spel...
Alleen medal of honor zo'n beetje, geloof ik. Maar het is idd wel weer eens tijd voor een nieuwe VAN party
En een SoundBlaster Audigy videokaart?
Heeft er trouwens niet iemand ouders/familie met een auto/boesie in de buurt wonen? Dan kun je de sloot in één keer vervoeren.
Vinkhuizen Area Network?
Dat zijn nog eens wijze woorden!
Lijkt me ook wel supertof,
blijft het mooiste spel dat er bestaat!!
dan is huize Pronkjewail ook zeker van de partij!
Wolfenstein Enemy Territory is trouwens gratis te downloaden op:
Raar, de combinatie videokaart/grafische kaart, levert bij mij altijd een 'geluidskaart' op. Zeker twee stekkertjes verkeerdom aangesloten in mijn hoofd... :errrr:
En hoe wou je op soos aan zoveel tafels, stoelen komen trouwens?
En sinds wanneer heten LAN-parties VAN-parties? En waarom?
Splintercell en multiplayer? Spintercell is geniaal maar lijkt me multiplayer nu niet direct het meest snelle en toffe spel.
Ik ben voor SAN party (als we toch bezig zijn: Sociëteit Areal Network)
Gaan we trouwens nog een datum prikken?
Lijkt me duidelijk dat de Party op de Sociëteit is.
Hebben de boven-soos bewoners dan niet een tafeltje of twee beschikbaar? Stoelen zijn er wel genoeg volgens mij.
volgens mij wel,... heb dan vakantie :)
Precies! :lol:
HBO'ers... :twisted:
Nou, linksgetekende heeft geen vakantie en ook geen zin om haar spullen de halve stad door te slepen. Ik wacht wel weer tot het weer in Vinkhuizen is. En dan moet ik even zien of ik tegen die tijd Windows weer heb geïnstalleerd op mijn computer, want ik draai dan waarschijnlijk alleen nog maar Linux.
Ik heb een grote plaat die kan je op kratjes neerzetten. Kunnen wel 3 pc's op staan. Verder zijn er op soos een aantal tafels aanwezig.
Over de tafels: iedereen met een laptop kan aan de bar zitten, volgens mij staat er maar één grote tafel op soos (toch?), misschien een PC (/monitor) op dat schaaktafeltje, drie op KJ's constructie... Nog meer ideeën?
Twee tafels staan in ieder geval op soos, en ik heb ook wel een derde. maar is er een voorstel mbt de datum? :winner2: wat mij betreft kunnen we 4 mei wel een andere invulling geven....
IK heb ook nog een bureau waar er twee op kunnen. Ik ben zelf eigenlijk wel voor een weekendje, want vakantie is aan mij niet uitbesteed.
Hé, die kan er ook afvallen!
Maar ik heb ook wel weer zin een weekendje LANnen. Alleen kan ik het eerste weekend van mei en ook de week daarna niet. Tenzij het een WAN-party wordt (waddeneilanden area network).
Als je alleen Linux draait, willen die Windows-spellen etc. niet zo goed op je PC draaien hè... ;)
interfeesje is snel gebouwd hoor, en eh overigens, ik hed zogezegd nog wel wat raampjes cdtjs over hoor die ik wel weg wil hebben :lol:
dus het eerste weekend van mei op soos? Wie heeft er vervoer dan? :|
moet je wel realiseren dat het de dag na koninginnesoos is ;)